کد خبر: ۶۶۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 28 September 2018

تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حرفای پوچ و مزخرف رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده مسیر درست انقلاب است گفت: امروز اگر به حرف رهبری گوش نکنیم بابد شاهد اظهارنظر جاهلان باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح و مردم شهر اهواز در حادثه تروریستی را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما دیدند جمهوری اسلامی با تحقق شعارهایش معادلات جهانی را به هم زده است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای مقابله با جمهوری اسلامی توطئه‌هایی نظیر جنگ تحمیلی را به راه انداختند خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با همه وجود از داشته‌های خود دفاع کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر کشورهای استکباری واقعیت دفاع مقدس را برای مردمانشان تبیین کنند مردم آن‌ها از حکومت‌هایشان بیزار می‌شوند افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورهای دنیا سلاح‌های شیمیایی خود را در اختیار صدام قرار می‌دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر سلاح‌های شیمیایی ساخته و آن را علیه ایران آزمایش کردند تصریح کرد: ایران در دوران دفاع مقدس با کمبود امکانات مواجه بود اما همت و ایثار ملت ایران سبب پیروزی انقلاب شد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمن اگر توان حمله به ایران را داشته باشد به ما حمله می‌کند اظهار داشت: جمهوری اسلامی به‌قدری توانمند است که هیچ کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد و در نتیجه دشمنان انقلاب جرأت حمله به ایران را ندارند.

وی با اعلام اینکه ناوهای دریایی دشمنان در مقابل نیروهای دریایی ایران مستأصل هستند خاطرنشان کرد دشمنان ما می‌دانند که اگر خطایی از آن‌ها سر بزند یک فروند از هواپیما‌هایشان باقی نمی‌ماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس ابراز داشت: دشمنان انقلاب امروز به‌دلیل ناتوانی در مقابله نظامی با ایران در تلاش هستند تا میان مردم و ولی‌فقیه جدایی بیندازند.

سردار عبدالله‌پور ارتش آمریکا را ارتشی دریامحور دانست و خاطرنشان کرد: امروز ناتوانی نیروی دریایی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی سبب شده تا آن‌ها به جنگ سایبری و روانی روی بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه اگر ایران در حوزه جنگ سایبری و روانی قدرتمند نشود ممکن است فریب دشمن را بخورد تصریح کرد: دشمن با تمام توان خود در تلاش است تا در دل مردم نسبت به انقلاب سوءظن ایجاد کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه دشمن با بیان شایعات در تلاش است تا ذهن مردم را در اختیار بگیرد گفت: امروز باید تلاش کنیم تا مشکل کامیون‌دارها رفع شود زیرا آن‌ها همان افرادی هستند که در دوران دفاع مقدس خدمت می‌کردند و امروز دشمن می‌خواهد آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه مسئولان باید تمام وقت برای رفع مشکلات مردم کار کنند خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا در تلاش است تا با ایجاد فاصله میان مردم و نظام، انقلاب اسلامی را نابود کند.

وی با بیان اینکه حرفای پوچ و مزخرف رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده مسیر درست انقلاب است عنوان داشت: جوانان ما باید در فضای مجازی با هوشیاری بیشتری ورود کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی شایعاتی را پیرامون کمبود مواد غذایی در کشور بیان می‌کند اظهار داشت: تا دو سال آینده هیچ مشکلی در حوزه مواد غذایی وجود ندارد.

سردار عبدالله‌پور حمله اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی را اقدامی پیش‌بینی شده دانست و تصریح کرد: اگر دشمن ما را صد در صد هم محاصره اقتصادی کند باز هم مشکل مواد غذایی نداریم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ملت ایران با هوشیاری خود توطئه دشمنان را خنثی می‌کند اظهار داشت: امروز اگر به حرف رهبری گوش نکنیم بابد شاهد اظهارنظر جاهلان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار