شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون ترویج فرهنگ عاشورایی وظیفه همه نهادهاست.
کد خبر: ۶۶۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 29 September 2018

به تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان روز پنجشنبه در هفتمین یادواره شهدای شهرداری اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس( شورابیل) که همزمان با هفته دفاع مقدس، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای شهرداری اردبیل با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس مانند ترویج فرهنگ عاشورایی وظیفه تک تک نهادهاست.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی( دفاع مقدس)، شهدای عملیات مرصاد، شهدای شهرداری اردبیل و شهدای مدافع حرم افزود: حقیقت این است که دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس بمانند ترویج فرهنگ عاشورایی وظیفه تک تک نهادهاست.

بیان کرد: برگزاری مراسمات گرامیداشت یاد وخاطره شهدا صرفا مختص یک نهاد خاص نیست و هر نهاد و دستگاه اجرایی به نوبه خود وظیفه پاسداشت خون گرانبهای شهدا را دارد.

وی تصریح کرد: اگر امروز فرصتی برای خادمان شهری به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان فراهم شده، زیر سایه از جان گذشتگی‌های شهدا بوده است و این امنیت بدون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران امکان‌پذیر نبود.

لطف‌اللهیان ضمن آرزوی تدوام عزت و سربلندی به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: خادمان شهرداری اردبیل در دفاع مقدس و جبهه‌ها حضور داشته، بیش از صدها جانباز ، ایثارگر، آزاده و ۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و همچنان ایثارگرانه در حال خدمتگزاری به شهروندان است.

شهردار اردبیل ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدا، جانباران و ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا ما را نیز خادمان راستین شهدا تلقی کنند، چرا که این مجموعه در شرایط اقتصادی موجود با روحیه جهادی و ایثارگری مشغول خدمات‌رسانی به عموم شهروندان هستند.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار