تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر کشور برابر ماشین سازی به تساوی رسید.
کد خبر: ۶۶۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 29 September 2018

این بازی از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

نیمه اول این دیدار تقریبا پایاپای دنبال شد و گلی از خط دروازه ها عبور نکرد. در نیمه دوم نیز فولاد بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی پس از این که فولاد با اخراج وینیسو سوارز تارتا از دقیقه 58 به بعد 10 نفره شد، فشار ماشین سازی کمی بیشتر شد و این تیم توانست در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی به گل برسد.

بازیکنان فولاد که نمی خواستند در این بازی خانگی شکست را قبول کند، تلاش خود را برای گلزنی بیشتر کردند تا این که میلاد بدرقه در دقیقه 89 بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

حواشی

پیش از آغاز بازی از دو آتشنشان حاضر در ورزشگاه با اهدای حلقه های گل توسط دو کاپیتان تیم های فولاد و ماشین سازی تبریز قدردانی شد.

همچنین یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اهواز گرامی داشته شد و بازیکنان فولاد با پیراهن هایی که جمله "ایران تسلیت، تروریست محکوم است" روی آن نقش بسته بود، در این دیدار رو در روی ماشین سازی قرار گرفتند.

باتوجه به این که پیراهن ایلی استان، سرمربی فولاد همرنگ لباس بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز بود، او با پوشیدن کاوری زرد رنگ که شماره 22 روی آن نقش بسته شده بود، کنار زمین حضور داشت.

وینیسو سوارز تارتا، بازیکن فولاد نیز در 58 از بازی اخراج شد.

در دقیقه 83 نیز حسن بیت سعید پس از برخورد با بازیکن ماشین سازی درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور این حرکت او را تمارض دانست و او را با کارت زرد جریمه کرد.

همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از نزدیک نظاره گر این بازی بود.

در پایان بازی نیز هواداران فولاد نسبت به نحو قضاوت داور این دیدار به شدت معترض بودند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار