رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی ایلام؛
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت:متقاضیان دریافت ویزا در صورت مشاهده هرگونه دریافت وجه نقد ازطریق دفاتر خدمات زیارتی موضوع را برای پیگیری تخلف به سازمان حج و زیارت اطلاع دهند.
کد خبر: ۶۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ 02 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ امیر همتی اظهار داشت: زائرانی که قصد سفر به کشور عراق به منظور شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) را دارند می توانند از تاریخ نهم مهرماه با ثبت نام در سامانه سماح سازمان حج و زیارت،در دفاتر خدمات زیارتی مستقر در سطح شهرستانهای استان، اقدامات ابتدایی را برای خروج از کشور و صدور ویزا انجام دهند.

وی در ادامه افزود :هزینه صدور ویزا برای متقاضیان سفر به عراق مبلغ ۴۱ دلار است و زائران می بایست هزینه درخواست شده در سامانه سماح را بصورت ریالی واریز کنند که مجموع مبلغ پرداخت شده از سوی زائران نیز مبلغ سه میلیون و ۸۵۰ هزار ریال است.

سرهنگ امیر همتی در پایان گفت: متقاضیان دریافت ویزا در صورت مشاهده هرگونه دریافت وجه نقد ازطریق دفاتر خدمات زیارتی موضوع را برای پیگیری تخلف به سازمان حج و زیارت اطلاع دهند و از زائران عزیز در خواست نمود که از مراجعه حضوری به دفتر کنسولگری کشور عراق در شهر ایلام به لحاظ رعایت مسائل امنیتی اکیدا خودداری کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار