رئیس بازرسان ناجا اعزامی به استان ایلام گفت: ماموریت اربعین حسینی(ع) از سنگین ترین ماموریت های انتظامی استان ایلام است که کارکنان با عشق حسینی ، ایثار و از خودگذشتگی پای در میدان می گذارند.
کد خبر: ۶۶۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ 06 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی ایزدی در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: عشق به حسین (ع)نجات دهنده است و این عشق در اربعین حسینی(ع) هیچ وقت فروکش نمی‌کند و تجلی و حسن آن هرساله تازه و تکرار می‌شود و حصول جذبه در ذهن و شعور عزاداران می آفریند.

رئیس هیئت بازرسان اعزامی ناجا به ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته ناجا تبلور یک سال زحمت زنده دلان مقتدر و امین جامعه است .

وی افزود: ارتباط، اعتماد و مشارکت به زیبایی حس می شود و بازتاب این اقتدار در استان ایلام در مراسم اربعین حسینی(ع) به اوج شکوه خود میرسد.

سرهنگ ایزدی یادآور شد : مقصد نیروی انتظامی به اصل رسیدن است و اصل همان امنیت مردم است و نظرسنجی‌های هفته ناجا و اربعین گویای این حقیقت است.

رئیس هیئت بازرسان اعزامی ناجا به ایلام خاطرنشان کرد: پذیرش اجتماعی پلیس باعث شکوفایی می شود چرا که پلیس می پذیرد که می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: همدلی پلیس با مردم و همزیستی اجتماعی باعث شکل‌گیری اعتماد می شود و پلیس عشق به مردم را کار و بار زندگی خود می داند و با جامعه در دوستی و تعامل است ./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار