رئیس كل دادگستری فارس با بیان اینكه در همه نقاط ایران امنیت وجود دارد، گفت: امنیت همه‌ جانبه‌ای در استان فارس حكم‌فرماست.
کد خبر: ۶۶۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 08 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علی القاصی‌مهر، رئیس كل دادگستری فارس امروز،در نشست مشترك مسئولان قضائی و انتظامی این استان كه به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، افزود: با وجود اقدامات و مسئولیت‌های بسیار سنگین نیروی انتظامی، لازم است كه هر سال یك هفته به نیروی انتظامی اختصاص داده شود و هفته ناجا فرصت بسیار مناسبی برای ارائه عملكرد و اقدامات این مجموعه و تجلیل از زحمات و تلاش‌های كاركنان نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی بی شك نقشی اساسی در برقراری نظم و امنیت، آرامش و آسایش مردم دارد؛ هر جا كه ناامنی به ذهن آید، بلافاصله همه توجه‌ها به سمت ناجا می‌آید ولی وقتی كه جامعه در آرامش و آسایش به سر می‌برد، كمتر به خدمات، جایگاه و نقش نیروی انتظامی در جامعه توجه می‌شود.
رئیس كل دادگستری استان فارس گفت: امروز صیانت از جان، اموال و نوامیس مردم كه مهم‌ترین موضوعات اساسی یك جامعه به شمار می‌رود، در گرو اقدامات نیروی انتظامی است.
القاصی‌مهر تأكید كرد: امروز در شرایطی به سر می‌بریم كه در همه نقاط ایران امنیت همه جانبه‌ای وجود دارد و باید قدردان این امنیت موجود كه حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی است، باشیم.
وی با بیان اینكه در استان فارس امنیت همه جانبه‌ای حكم فرما است، گفت: در سال‌های دور، شرارت‌های زیادی در استان فارس رخ می‌داد كه با اقدامات خوب نیروی انتظامی استان در سال‌های اخیرعوامل ناامنی برچیده شد .
رئیس كل دادگستری استان فارس گفت: در مدتی كه سردار گودرزی مسئولیت فرماندهی انتظامی استان فارس را بر عهده دارند، هماهنگی و همدلی بسیار خوب و مطلوبی بین دستگاه قضائی و پلیس در سطح استان وجود دارد كه یك دوران طلایی را رقم زده است.
القاصی‌مهر در پایان ضمن تبریك هفته ناجا به كلیه كاركنان انتظامی استان فارس، گفت : حضور و تدابیر ارزشمند سردار گودرزی هم در بین مجموعه كاركنان انتظامی و هم در ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادهای جامعه ستودنی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار