تزلزل در ثبات مدیریتی البرز
اظهارات جديد استاندار البرز نشان مي‌دهد كه ثبات مديريتي در اين استان بيش از گذشته متزلزل شده است.
کد خبر: ۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 14 January 2015
به گزارش تابناك - البرز: استان تازه تاسيس البرز كه از عمر آن بيش از 5 سال نمي‌گذرد، تاكنون 4 استاندار را به خود ديده است.
فرهادي،‌ عربيان، طاهري و طهايي 4 استاندار البرز از ابتداي تاسيس اين استان بوده‌اند.
نكته جالب توجه اين است كه 2 استاندار در دولت محمود احمدي‌نژاد به اين سمت منصوب شدند و 2 استاندار ديگر نيز در عمر يك ساله و اندي دولت حسن روحاني بر صندلي رياست تكيه زده‌اند.
دولت تدبير و اميد پس از تشكيل، ابتدا سيد طاهر طاهري نماينده اصولگراي سمنان در مجلس پنجم و ششم را براي اداره استان البرز انتخاب كرد، اما پس از 7 ماه، وي از كار بركنار و به جاي او سيد حميد طهايي به عنوان استاندار البرز منصوب شد.
جالب‌تر آنكه طاهري پس از عزل از سمت استانداري، به قائم مقامي وزير صنعت، معدن و تجارت رسيد و هم اكنون در اين وزارتخانه مشغول به فعاليت است.
اما وضعيت سيد حميد طهايي نيز ثبات لازم را نيافته و طي روزهاي اخير شايعات متعددي مبني بر افزايش اختلاف وي با وزارت كشور و دولت به گوش مي‌رسد.
حتي برخي از خبرنگاران شنيده بودند كه طهايي قصد استعفا از سمت خود را دارد.
با اين وجود استاندار البرز امروز و در نخستين ديداري كه با مديران روابط عمومي‌هاي ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي استان داشت، اين موضوع را تكذيب كرد.
طهايي در جلسه فوق به شایعاتی که اخیرا مبنی بر استعفای وی مطرح شده واكنش نشان داده و گفته است: قصد ترک استان البرز و استعفا از سمت خود را ندارم و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهم.
اين اظهارات نشان مي‌دهد كه ثبات مديريتي در البرز بيش از گذشته متزلزل شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار