مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه باابراز رضایت ازعملکرد تیم فوتبال بعثت در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور، اظهار کرد: امسال یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول هستیم.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،افشین حسنی  در تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در لیگ دسته دو، گفت: از مجموع 13 بازی نیم فصل اول این تیم، تاکنون شش بازی را انجام داده ایم که ماحصل آن کسب سه مساوی، دوباخت و یک بُرد بوده است.

وی بابیان اینکه اکثر بازی های تیم بعثت در نیم فصل اول خارج از خانه انجام می شود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه در نیم فصل دوم بیشتر میزبان هستیم، امیدورایم نتایج بهتری کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت با تاکید براینکه روند این تیم در شرایط فعلی رضایت بخش است، اظهارکرد: امسال یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول هستیم. بازیکنان این تیم در بازی ها، خصوصا در بازی‎های خانگی تمام تلاش خود را بکار می گیرند.

وی اضافه کرد: عملکرد خوب بازیکنان بعثت در بازی‌های خانگی بگونه‌ای است که بیشتر تیم‌های شهرستانی از بازی در کرمانشاه ترس دارند.

به گفته حسنی امسال 95 درصد از بازیکنان تیم بعثت بومی استان هستند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه از بدقولی مسئولین استان در حمایت از این تیم انتقاد کرد و گفت: طی ماه‌های گذشته نشست هایی با مسئولین استان داشتیم و قرار شد برای تقویت این تیم کمک‌هایی به ما داشته باشند، اما هنوز خبری نیست.

وی تاکید کرد: در نشستی که چندی پیش با استاندار داشتیم، مقرر شد تا نیازهای این تیم احصاء و طی نامه ای از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان به استانداری ارسال شود. همان زمان نامه را آماده کردیم و به اداره کل ورزش وجوانان تحویل دادیم تا به استانداری ارجاع دهند، اما گویااین نامه هنوز به استانداری ارسال نشده است.

حسنی با بابیان اینکه از بدقولی ها خسته شده ایم، عنوان کرد: درکرمانشاه مسئولین فقط قول می دهند، درحالی که مسئولین استان های دیگر درعمل تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم های استانی خود بکار می گیرند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار