مدیرکل راه و شهرسازی یزد مطرح کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تأکید بر ضرورت به کار گرفتن تجربه گذشتگان در ساخت‌وسازهای امروزی، گفت: حاصل کار گذشتگان با کم‌ارزش‌ترین مصالح ساختمانی، بهترین کیفیت فضایی و ماندگاری بوده است.
کد خبر: ۶۷۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 27 October 2018

محمدرضا نقصان‌محمدی در مراسم تودیع و معارفه هیئت‌مدیره‌های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه صفر، گفت: امیدواریم که کشور در این برهه از زمان بتواند به راه خویش همواره ادامه داده و در همه امورات بیش از بیش موفق باشد.

وی با اشاره به روند انتخابات هشتمین دوره هیئت‌مدیره‌های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد، افزود: فرآیند این انتخابات از یک تیرماه سال جاری آغاز گردیده و با انتخاب هفت نفر به‌عنوان هیئت اجرایی و پنج نفر به‌عنوان دستگاه نظارت کار خود را آغاز کرده که نهایتاً پس از بررسی‌های صورت گرفته ۳۴ نفر به‌عنوان کاندید معرفی شدند که در روز ۱۲ مهرماه سال جاری مجموعه مهندسی استان در انتخابات شرکت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تأکید بر ضرورت به کار گرفتن تجربه گذشتگان در ساخت‌وسازهای امروزی، اظهار داشت: استان یزد با توجه به اینکه شهری تاریخی است و خاطراتی با متصدیان ساخت‌وساز دارد، می‌تواند در ساخت‌وسازهای امروزه خود بهترین بهره را ببرد؛ چراکه حاصل کار گذشتگان با کم‌ارزش‌ترین مصالح ساختمانی، بهترین کیفیت فضایی و ماندگاری بوده است که این ماندگاری می‌تواند امروزه سرلوحه کار ما قرار گیرد.

نقصان‌محمدی با بیان اینکه امید است که این مجموعه هرروز گامی با امید، با تدبیر و با سیاست درست در راستای اجرای قوانین و مقررات بردارد، تصریح کرد: ضرورت دارد تا این مجموعه در راستای به‌روز کردن روش‌ها و تکنیک‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، کما اینکه این مجموعه بیش از شش هزار و ۵۰۰ عضو نظام‌مهندسی ساختمان دارد که بخش عمده‌ای ‌از آن‌ها جوانانی هستند که می‌توانند در این راستا خوش بدرخشند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بایستی بستری ایجاد شود که این مجموعه با شور و شوق تمام‌نشدنی در راستای اهداف این مجموعه گام بردارند، خاطرنشان کرد: با این نگاه است که مجموعه نظام‌مهندسی ساختمان به‌عنوان یک بازوی فنی در استان مطرح می‌شود و نظرات فنی این مجموعه بیش از بیش موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در استان یزد قرار بر این شده است که نظرات تخصصی در این مجموعه موردبررسی قرار گیرد تا از این نخبگان و فرهیختگان استان استفاده بهینه صورت گیرد؛ چنانچه یکی از اموری که بایستی مورد تأمل و بررسی قرار گیرد، حضور نخبگان در این مجموعه است تا نقش فنی و تخصصی خود را ایفا کنند و در این راستا مسائل مردم حل و مرتفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه نیازهای مردم در مسائل فنی با راه‌حل نخبگان حل‌وفصل می‌شود، عنوان کرد: در حقیقت با تمهیدات اندیشیده شده اداره کل راه شهرسازی دارای نرم‌افزاری دارد که می‌تواند ۲۲ مبحث مقررات ملی در ساختمان‌ها را کنترل کند که این مهم می‌تواند به‌عنوان برندی در استان یزد قلمداد شود که این حرکت شروعی برای ادامه راه ماست.

نقصان‌محمدی در پایان یادآور شد: امیدواریم که هشتمین دوره هیئت‌مدیره‌های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد باعث خیروبرکت در استان شود و بستری فراهم شود تا شفاف‌سازی در این مجموعه بیش از بیش موردتوجه قرار گیرد که اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در راستای کمک به این مجموعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار