مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی -کاربردی، از یکم تا پانزدهم آبان ماه به صورت حضوری در مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 31 October 2018

رباب نوروزی با بیان این‌که مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز زیر نظر دانشگاه جامع علمی-کاربردی بر اساس نیاز بازار کار در حوزه‌های فناوری اطلاعات و فرهنگ و هنر اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، اظهار کرد: این مرکز با 20 سال سابقه آموزشی و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.

وی افزود: رشته‌های موجود در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای تکمیل ظرفیت مهر97، شامل رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات، کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی، کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی و رشته‌های مقطع کاردانی برای تکمیل ظرفیت مهر 97 شامل کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی –گرافیک، کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس، نرم افزار کامپیوتر، فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه‌های گسترده، کاردانی حرفه ای معماری داخلی، کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی است.

وی خاطرنشان کرد: وجود مرکز نوآوری و شکوفایی در جوار این مرکز، حمایت و پشتیبانی برای استقرار افراد و تیم‌های فناور و صاحب ایده در مرکز نوآوری، زمینه مساعدی را برای ایجاد کسب وکارهای نوپا و تجاری سازی ایده‌ها، تبدیل ایده به محصول و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، فراهم کرده است.

نوروزی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت، برگزاری پودمان‌های تخصصی شغل محور، کارگاه‌های تخصصی کارآفرینانه و کسب و کار را از دیگر مزیت‌های مرکز عنوان کرد.

وی با بیان این‌که در هر نیمسال تحصیلی در این مرکز، تقسیط شهریه و تخفیف به فعالان انجمن علمی و فرهنگی و رتبه‌های برتر هر ورودی تعلق می‌گیرد، افزود: فارغ التحصیلان برتر مرکز برای جذب در بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی و تدریس در مراکز آموزشی کوتاه مدت از اولویت برخودار هستند.

مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز به آدرس (تبریز- بالاتر از آبرسان – نرسیده به چهارراه عباسی – خ دوکمال – ساختمان جهاددانشگاهی) مراجعه کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار