سرپرست مدیریت تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ورود حجم بالای میوه به صورت قاچاق در ماه‌های اخیر به کشور، گفت: میوه‌های قاچاق آفات قرنطینه‌ای را افزایش می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 28 July 2015


به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس حسین نگهدار در شهرستان ساری اظهار کرد: ورود حجم بالای میوه به‌صورت قاچاق در ماه‌های اخیر به کشور، احتمال ورود آفات قرنطینه‌ای را افزایش داده و این موضوع تهدیدی برای تولیدات داخلی و ضرر و زیان باغداران بوده است.

وی با بیان اینکه این امر آسیب‌های جبران‌ناپذیری را بر تولید داخل که از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است وارد می‌کند، گفت: برخی از سودجویان برای سودآوری بیشتر اقدام به واردات محصولات می‌کنند که منجر به لطمه زدن به تولیدات داخل می‌شود.

سرپرست مدیریت تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: عرضه و فروش کالای قاچاق میوه‌های خارجی به غیر از انبه، موز و آناناس در میادین میوه و تره‌بار، سردخانه‌ها و واحدهای صنفی ممنوع شده است.

نگهدار با بیان اینکه با متخلفان در این بخش برخورد قانونی می‌شود،از مردم خواست در صورت مشاهده فروش این‌گونه کالاها، مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط شهرستان را مطلع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار