مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام خبر داد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان ایلام هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد .
کد خبر: ۶۸۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 24 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز شریفی در نشست خبری با اصحاب اظهار داشت :طرح جامع پدافند غیرعامل و رعایت اصول هفت گانه پدافند در مکان یابی، جانمایی و ایجاد تاسیسات میتواند تاسیس و ایجاد طرح ها و زیرساخت ها را در آینده ضمن مصونیت، استمرار آنها را نیز در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران  کشوری پیشرو در زمینه استقلال خواهی در دنیا است افزود: پدافند غیرعامل که مبتنی بر دفاع است به عنوان یکی از اساسی ترین سازمان های تشکل شده در کشور وظیفه ی حفظ و صیانت از سرمایه های کشور را برعهده دارد.

شریفی بیان داشت : در سال 97 حدود 60 هزار نفر ساعت آموزش در زمینه های بیولوژی، تروریسم و... در استان ایلام ارائه شده است.

وی  افزود: با تلاش های صورت گرفته امسال 5 پروژه در زمینه راه اندازی سیستم ups در ادارات استان و احداث مسیر ترشابه به مهران به بهره برداری رسید.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام افزود: امسال در 9 دستگاه اجرایی رزمایش برگزار شد که تعداد 5 رزمایش آن در هفته ی پدافند غیرعامل بوده است.

وی ادامه داد: قرارگاه سایبری، قرارگاه دفاع اقتصادی و کارگروه های تخصصی ذیل نظر شورای پدافند غیرعامل وظیفه ی ارائه آموزش ها را بر عهده دارند.

شریفی یادآور شد : پدافند غیرعامل هدفی جز مصون سازی سیستم سیاسی، سیستم اقتصادی و امنیتی مردم ندارد.

وی حمایت های مسئولین ارشد استان و در رأس آنها استاندار را از عوامل موفقیت پدافند غیرعامل استان ایلام عنوان کرد و گفت: تلاش های صورت گرفته و همدلی بین مسئولین مرتبط با پدافند غیر عامل ایلام را به استانی امن و الگو تبدیل کرده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار