فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در دهدشت مطرح کرد؛
خرمدل اظهار داشت: دشمنان با پدید آوردن داعش نیز نتوانستند مانع از گسترش دین اسلام شوند و طنین انداز شدن صدای اسلام باعث تحقیر استکبار شده است.
کد خبر: ۶۸۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 26 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به مناسبت ولادت پیامبر اکرم ( ص ) و امام جعفر صادق ( ع ) ویژه برنامه جشن "نسیم رحمت" با حضور فرمانده سپاه فتح استان و مردم ولایتمدار شهر دهدشت با همکاری هیأت رزمندگان اسلام در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در این جشن بزرگ اظهار داشت: دشمن بیکار ننشسته است و مدام در حال تخریب چهره اسلام است.

وی افزود: کشورهای غربی و استکبار با بوجود آوردن مکاتب جعلی مانند داعش و وهابیت در تلاش است تا چهره نورانی اسلام را زشت جلوه دهد.

سرهنگ حمید خرمدل با اشاره به اینکه کمونیست یکی از مکاتبی بود که به زباله دان تاریخ پیوست، عنوان کرد: هدف از بوجود آوردن داعش توسط استکبار این است که اسلام را در کشورهای مختلف متوقف کند اما اسلام روز به روز در همه جا در حال گسترش است.

وی افزود: دشمنان با پدید آوردن داعش نیز نتوانستند مانع از گسترش دین اسلام شوند و طنین انداز شدن صدای اسلام باعث تحقیر استکبار شده است.

خرمدل ابراز داشت: در این برهه حساس و با صادر شدن پیام صلح و دوستی دین اسلام به اقصی نقاط جهان، استخوان های استکبار در حال خرد شدن است و فروپاشی آنها نزدیک است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشور ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تفکر بسیجی بر مشکلات و تحریم ها غلبه کرده و نقشه های پلید دشمنان را خنثی می کند.

خرمدل بیان کرد: دشمن در تلاش است که با تضعیف روحیه انقلابی مردم، اعتقادات آنها را کمرنگ نماید اما به برکت بسیج و تفکر و آرمان بسیجی، جمهوری اسلامی ایران روز به روز در تمامی عرصه ها می درخشد.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر سه عنصر ولایت، خدمت به مردم و وحدت و همدلی بسیار مهم و اساسی است افزود: به کوری چشم دشمنان، انقلاب 40 ساله ایران به حکومت 400 ساله مهدی موعود متصل خواهیم شد.

بر پایه گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، اجرای کمدی طنز، سرود، نمایش و نیز تجلیل از کسانی که همنام پیامبر اکرم ( ص ) و امام جعفر صادق ( ع ) بودند، از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار