رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز:
به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب توسط بخش‌های دولتی و غیردولتی شهرستان مهریز راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 20 December 2018

حجت‌الاسلام متوسل در نشستی که در فرمانداری پیرامون برنامه‌های دهه فجر برگزار شد اعلام کرد: برای گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر، 15 کارگروه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، رسانه‌ای، ورزش، بسیج، بانوان و محرومیت‌زدایی تشکیل‌شده است. از این کارگروه‌ها خواستاریم که از نیروهای انقلابی و مردمی برای اجرای برنامه‌ها استفاده کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز همچنین به دهه نهم دی‌ماه تا نوزدهم دی‌ماه اشاره کرد و گفت: از روز بصیرت تا سالروز قیام تاریخی مردم قم در سال 57 علیه اهانت رژیم پهلوی به مرجعیت و امام خمینی(ره) که به درگیری انجامید را شایسته است موردتوجه قرار دهیم.
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت بخشید خاطرنشان کرد: باید تبیین دستاوردهای انقلاب و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان در طول سال آینده ادامه داشته باشد و برنامه‌ها در دهه فجر خلاصه نشود.
مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز در این جلسه از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب در مهریز خبر داد و گفت: در ایام دهه مبارک فجر، با حضور تمام بخش‌های دولتی و غیردولتی شهرستان مهریز ، نمایشگاه عرضه دستاوردهای انقلاب طی چهل سال گذشته در حوزه‌های مختلف برپا خواهد شد.
در ادامه، رئیس اداره پست شهرستان مهریز با اشاره به تبلیغات و دستگاه‌های قدرتمند رسانه‌ای دشمن تأکید کرد: بعد از انقلاب کارهای بسیاری انجام‌شده است اما به‌طور ملموس رسانه‌ای نشده است و اگر این مهم را مورد توجه قرار ندهیم، دشمن با تبلیغات جذاب خود بر نظام و انقلاب ضربه وارد می کند.
حسن فتاحی وجود یک پایگاه برای بیان دستاوردهای انقلاب را ضروری دانست و افزود: اگر پایگاهی دائمی برای بیان کارهایی که انجام‌شده و در حال اقدام است ایجاد شود تا مردم و نسل جوان این خدمات را درک کنند، می‌توان آثار مخرب شبانه‌روزی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی ضدانقلاب را خنثی کند.
حک مُهر پیام‌های انقلابی بر روی مرسوله‌های پستی، بازگشایی مهد روستا، مهد قرآن و آدینه مهد، راه‌اندازی تلویزیون مجازی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های ادارات مختلف ازجمله برنامه‌های خاصی است که قرار است در دهه مبارک فجر اجرایی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار