رئیس هیات ژیمناسیتک استان کرمانشاه تجهیزات باشگاه های خصوصی ژیمناستیک در کرمانشاه را زیر استاندارد دانست و گفت: این باشگاه ها در ژیمناستیک کرمانشاه تاثیر چندانی ندارند و قهرمان ساز نیستند.
کد خبر: ۶۹۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 22 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا همتی ، اظهارکرد: حدود پنج تا شش هزار ورزشکار سازمان یافته ژیمناستیک در کرمانشاه فعالیت می کنند که این تعداد در تابستان ها بیشتر هم می شود.

وی به کمبود فضای تمرینی برای ژیمناستیک کاران کرمانشاه اشاره کرد و افزود: متاسفانه برای این تعداد ورزشکار تنها یک سالن اختصاصی ژیمناستیک داریم و حداقل به یک سالن دیگر نیز نیاز داریم.

رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر برخی تجهیزات این رشته همچون "چاله ابر" که هزینه هایی بالایی دارند یا فرسوده شده اند و یا نیازمند ترمیم هستند.

وی به فعالیت حدود 100 باشگاه خصوصی کرمانشاه در رشته ژیمناستیک نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه فعالیت این باشگاه ها در ژیمناستیک کرمانشاه تاثیری نداشته و نمی توانند قهرمان ساز باشند، چرا که تجهیزات آنها زیر استاندارد است.

همتی یادآورشد: باشگاه های خصوصی ژیمناستیک در کرمانشاه تنها می توانند در بحث آمادگی های مقدماتی به این رشته در کرمانشاه کمک کنند، در این راستا ورزشکاران این رشته در استان تنها از سالن اختصاصی این رشته که اصلا جوابگوی تعداد بالای ورزشکاران این رشته نیست، استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ژیمناستیک کرمانشاه 10 زیرشاخه همچون ژیمناستیک، پیرامید، ایروبیک ژیمناستیک، آکروژیم، پارکور، ترامپولین و ژیم فور لایو دارد که هرکدام بصورت مستقل فعالیت می کنند و مسابقاتی برگزار می کنند.

رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه افزود: در برخی از رشته های همچون ترامپولین و آکروژیم ورزشکارن مطرحی در سطح کشور داریم. برخی رشته های دیگر نیز همچون پارکور و پیرامید اخیرا به زیرمجموعه ژیمناستیک اضافه شده اند که باید برنامه ریزی لازم برای ارتقاء آنها را داشته باشیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار