جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نگاه ما به مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه مدیریت یک جنگ پیچیده است.
کد خبر: ۶۹۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 23 December 2018

سعید زارع شامگاه شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: در حقیقت دهه فجر دهه بازخوانی دوباره ارزش‌های انقلاب اسلامی است که امروزه پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است که با نگاه دقیق به بازخوانی این رویداد بزرگ تاریخی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه امروزه ضروری است که با نگاه دقیق آرمان‌های بزرگ امام راحل بار دیگر بازخوانی شود، افزود: دهه فجر بزرگداشت تمامی ارزش‌های متعالی پیامبران و صالحین است و در حقیقت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقطع نمایش شکوه عظمت حقیقی و واقعی انقلاب اسلامی است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه خوشبختانه تمامی مردم نسبت به انقلاب و میهن اسلامی تعلق خاطر دارند، اظهار داشت: در حقیقت نگاه ما برگزاری مراسم جشن و آیین نیست و نگاه ما به مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه مدیریت یک جنگ پیچیده است؛ چنانچه با توجه به هجمه‌های مختلف از سوی دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی و جنگ روانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران وظیفه ما در این راستا بسیار ارزشمند است.

زارع بیان داشت: بازشناسی نقش مردم در پیدایش و تداوم انقلاب، مرور تاریخ انقلاب، آشناسازی با مبانی نظری انقلاب، توجه به جاذبه‌های بصری و زیبایی‌شناختی بر اساس اصول طراحی هنرمندانه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از جمله اولویت‌ها ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما بازخوانی موفقیت‌های انقلاب در طول این چهل سال با نگاه هنرمندانه و منطقی به نسل جوان است، خاطرنشان کرد: جلوه‌های کارآمدی انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، همچنین با توجه به مصادف شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه ضروری است که با رعایت شأن و شئون این ایام، برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر به خوبی مدیریت شود.

وی در پایان از برگزاری،گلبانگ تکبیر و نورافشانی در شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه خبر داد و عنوان کرد: انتظار این است که تمامی کمیته‌ها و کارگروه‌ها به دور از تمامی حاشیه‌سازی‌ها برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر را به خوبی دنبال کنند؛ همچنین خواهشمندیم که دستگاه‌های اجرایی استان، بحث خدمت‌رسانی را ملاک نظر خود داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار