مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را نبیند اظهار کرد: از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با انواع فشارها، تحریم‌ها و تهدید‌ها دنبال براندازی این نظام الهی بود، اما با حمایت و پشتیبانی مردم با اقتدار در مسیر خود پیش رفت.
کد خبر: ۶۹۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 30 December 2018
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیی با بیان اینکه «تقلب در انتخابات» بهانه بود تا دشمن از این رهگذر نقشه براندازی نظام را پیش ببرد گفت: خود دشمنان هم بر این موضوع اعتراف کرده‌اند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در رزن با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر نقش تعیین‌کننده‌ای در منطقه دارد از جانفشانی شهدا از ابتدای انقلاب تا امروز یادی کرد و افزود: برای هر صندلی مسئولیتی که در کشور وجود دارد ۷۰ نفر شهید شده‌اند که این امر مسئولیت مدیران را برای حل مسائل و مشکلات مردم دوچندان می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن ادامه داد: امروز کسانی که به کشور ضربه اقتصادی می‌زنند و اجناس مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند فتنه‌گر هستند.

وی تأکید کرد: اگر مدیریت منابع کشور به شیوه درست انجام شود به سرعت از بحران اقتصادی عبور خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام علیی در ادامه با بیان اینکه یکی از کلیدواژه‌های فتنه ۸۸ «تقلب» بود اظهار کرد: این در حالی است که امکان تقلب با نظارت‌هایی که در انتخابات انجام می‌شود نزدیک به صفر است، اما فتنه‌گران به دروغ بر طبل تقلب کوبیدند.

 وی با تأکید بر اینکه «تقلب» در انتخابات بهانه بود تا دشمن از این رهگذر نقشه براندازی نظام را پیش ببرد گفت: خود دشمنان هم بر این موضوع اعتراف کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان مدیریت هوشمندانه رهبری و همراهی مردم بصیر را عامل خاموشی فتنه ۸۸ دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه هرگاه در مسیر رهبری پیش رفتیم موفق بودیم گفت: در حوزه نظامی هیولای استکبار توان مقابله با ما را ندارد؛ اگر اراده کنیم موشک‌های ما در عرض چند دقیقه تل‌آویو را نابود خواهد کرد، ولی چرا باید در بحث اقتصادی لنگ بزنیم؟

حجت‌الاسلام علیی راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور را برخورداری تفکر انقلابی دانست و اظهار کرد:کسانی که به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند در حق ملت جفا می‌کنند و همراه با شیطان هستند.

امام جمعه شهرستان رزن هم با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده مردم از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است گفت: حماسه ۹ دی سرآغازی بر انسجام و اتحاد بیش از پیش کشور و مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب بود.

حجت‌الاسلام عبدالعظیم مولازاده افزود: حماسه ۹ دی به دشمنان ثابت کرد مردم پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند و این امر موجب ناامیدی دشمنان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار