کد خبر: ۶۹۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 30 December 2018

تابناک / پیرو انتشار یک فیلم سانسور نشده در مرکز صداوسیمای کیش، علی عسکری، رییس سازمان صداوسیما، مدیرکل صداوسیمای آن جزیره را اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی صداوسیما با انتشار بیانیه‌ای از اخراج علیرضا نجابت، مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش خبر داد.

در بیانیه روابط عمومی صداوسیما آمده است: «در پی اهمال و بی‌توجهی در نظارت پخش یک فیلم سینمایی خارجی در مرکز کیش که منجر به انتشار تصاویر ضد فرهنگی در آن جزیره شد، با دستور دکتر علی عسکری، رییس رسانه ملی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش برکنار شد.

رییس سازمان صدا وسیما در نامه‌ای به معاون امور استانها بر بررسی دقیق این اتفاق در مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما تاکید کرده است.

دکتر علی عسکری در ادامه این دستور با اشاره به لزوم شناسایی و کشف عوامل این اتفاق در سریع‌ترین زمان خطاب به معاون امور استان‌ها، افزود: «لازم است با همکاری مرکز صیانت و حفاظت سازمان، موضوع بررسی و نسبت به کشف عوامل و دلایل آن و برخورد جدی با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قانونی اقدام کنید.»

در همین ارتباط، علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، در حکمی، سید حمید طاهری را به‌عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کیش منصوب کرد.

در حکم معاون امور استان‌های صداوسیما آمده است: «از شما می‌خواهم با جدیت، نظارت موثر و کارآمد، حوزه مآموریت‌تان را مدیریت و اداره کنید و از همه معاونان، مدیران و کارکنان مرکز هم انتظار دارم نهایت همکاری و همراهی را با جنابعالی به عمل آورند.»

در بخش دیگری از حکم دارابی، از تلاش‌ها و خدمات علیرضا نجابت در سمت مدیریت قبلی مرکز کیش قدردانی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار