یک نماینده مجلس با مقصر خواندن بانک مرکزی درباره میزان، خبر داد؛
یکی از نماینده‌های مشهد با اشاره به پیگیری‌های مستمر مجمع نمایندگان استان برای پایان‌دادن به مسائل پیرامون پدیده و میزان گفت: این هفته مجمع نمایندگان استان خراسان‌‌رضوی جلسه‌ای را برگزار می‌کند و چنانچه بانک مرکزی پاسخگو نباشد مجلس از ظرفیت‌های قابل توجه خود استفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 01 August 2015


به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام نصرا... پژمان‌فر گفت: چنانچه بانک مرکزی پاسخگوی تبعات ناشی از فعالیت میزان و موسساتی از این دست نباشد مجلس از ظرفیت‌های قابل توجه خود استفاده می‌کند چرا که مقصر اصلی در این مشکلات پیش‌ آمده بانک مرکزی است و پاسخگو نبودن این نهاد در برابر این مسائل توجیه‌پذیر نیست.
این نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکلات مردم برای موسسه مالی و اعتباری میزان و تسویه توسط هیئت تسویه گفت: در برابر تمام این مشکلات بانک مرکزی باید پاسخگو باشد و تبعات ناشی از فعالیت این‌گونه موسسات را بپذیرد.
وی همچنین در گفتگو با خبرنگار شهرآرا برای واگذاری میزان به چند سرمایه‌گذار اظهار کرد: تاکنون چند مورد سرمایه‌گذار برای خرید میزان پیشنهاداتی را مطرح کردند و با توجه به تاکیدات مسئولان، چنانچه این پیشنهادات پس از بررسی از نظر واگذاری مورد قبول واقع شود حتما این موارد با در نظر گرفتن شرایط مد نظر صورت می‌گیرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به مشکلات مردم برای پس گرفتن سپرده‌های خود و روند کند عملکرد هیئت تسویه بیان کرد: گلایه‌های مردم در بازپس گرفتن مطالبات خود از صندوق میزان به حق است اما به دیدگاه من بیش از هیئت تسویه، این بانک مرکزی است که باید تبعات ناشی از فعالیت این‌گونه این موسسات را پاسخگو باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
اینطوری میخوان به زیمباوه وام بدن .
2*2=4
وام زیمباوه=صنوق غیر مجاز*سود پرداختی : سپرده گذار
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
مقصرین اصلی ورشکستگی میزان و اخلال گران:
1ـ هیئت مدیره میزان وابسته به دادگستری خراسان رضوی
2ـ مسئوولین بانک مرکزی
3ـدادگستری خراسان رضوی
4ـ استان داران
ناظرین : برخی از نمایندگان منفعل مجلس
قربانی مردم بیچاره
سپرده گذار گیج میزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
از سال گذشته تا کنون یک میلیون نفر سپرده گذار میزان توسط جنگنده های بانک مرکزی با خلبانی آقای سیف و سایر همکارانش بمباران شده اند و طبق گزارش های رسیده تا نابودی کامل سپرده گذاران بیچاره چیزی نمانده است .جنگنده ها با هماهنگی قبلی از فضای دادگستری خراسان برای این بمباران استفاده می کنند این بمباران با سکوت کامل خبری رسانه ملی همراه بوده است .فقط چند نماینده دلسوز اخبار مربوطه را منتشر و پیگیری می کنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار