مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی استان قزوین: استان قزوین در بخش کشاورزی امسال با 7 برگزیده کشوری با رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته که 2 برگزیده کشوری داشتیم، روبرو بوده است ، در سطح استانی ۴۷ و درسطح شهرستان 68 برگزیده منتخب بوده اند.
کد خبر: ۶۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 02 January 2019

رشد 200 درصدی کشاورزی قزوین در سطح ملی

فرامرز حریری مقدم، مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین گفت: همه ساله در بخش جهاد کشاورزی برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات و تلاش های تولیدکنندگان و کشاورزان برتر از منتخبان هر بخش تقدیر به عمل می آید.

حریری مقدم درباره ملاک‌های انتخاب بهره‌برداران نمونه تصریح کرد: در سنوات گذشته ملاک فقط حجم تولید محصول توسط تولیدکننده بود و اگر فردی در یک زمینه  تولید بیشتری داشت به عنوان برگزیده آن بخش مورد تقدیر قرار می گرفت اما اکنون چنین نیست و علاوه بر تولید، پیشرو بودن، استفاده از فناوری های نوین، مصرف بهینه آب، رعایت مسائل زیست محیطی و اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی در استان ملاک‌های انتخاب بهره برداران برتر توسط تیم کیل گیری است.

وی دررابطه با سرفصل های انتخاب برگزیدگان  نیز افزود: سرفصل های انتخاب برگزیدگان در زمینه‌های زراعت، باغداری، ترویج آبیاری تحت فشار، مکانیزاسیون و  غیره  بوده است.

مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی استان قزوین با اشاره به رشد کشاورزی استان افزود: تعداد برگزیدگان در سطح استان و کشور خوشبختانه امسال با 7 برگزیده کشوری استان قزوین با رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته که 2 برگزیده کشوری داشتیم، روبرو بوده است.

وی افزود: در سطح استانی ۴۷ و درسطح شهرستان 68 برگزیده منتخب بوده اند که از برگزیدگان کشوری در روز سه شنبه ۱۱ دی ماه تقدیر به عمل آمد و از منتخبان استانی هم روز شنبه ۱۵ دی با حضور استاندار و نمایندگان محترم مجلس تقدیر صورت خواهد گرفت برای افراد برگزیده تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا بتوانند در زمینه ترویج و دانش فنی کشاورزی اشاره و مشارکت پیشرفت داشته باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار