در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر مصوب شد:
در جلسه شورای اسلامی شهر قم، لایحه ایجاد شهرک خودرویی در میدان شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفت که به تصویب اعضا رسید. سه موضوع مشخص شدن عوارض سازمان میادین، پیوست مصالح و مشخصات فنی و پیوست زمانبندی و موضوع نحوه نگهداری باید بررسی شود.
کد خبر: ۷۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 02 August 2015
به گزارش تابناک قم، در یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شورا تشکیل شد، ایجاد شهرک خدمات خودرویی در میدان بزرگ شهید رجایی و مصوبه شماره 1239 شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام آتش زر عضو شورا در توضیح لایحه گفت: شهرداری مجوز لازم را پیش از این برای برگزاری مناقصه احداث شهرک خدمات خودرویی گرفته است و پس از برگزاری مناقصه برنده اعلام شده و باید قرارداد تنظیمی دوباره درشورا تصویب شود.

وی ادامه داد: این قرارداد ازنظر حقوقی اشکالی ندارد و سند زمین به نام شهرداری است و از این رو بند بند قرارداد در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.

وی یادآور شد: در قرارداد تنظیمی باید قرارداد مصالح و مشخصات فنی هم چنین پیوست زمان بندی و نحوه نگهداری نیز مشخص باشد و جبران هزینه ها در پنج سال اول 67 درصد برای پیمانکار و 33 درصد برای شهرداری تعریف شده و بعد از پنج سال مالکین باید حق شارژ بدهند.

صادقی سرپرست سازمان میادین شهرداری قم هم در ارائه توضیحاتی با بیان اینکه مشکل سند زمین در نظر گرفته شده برای احداث این شهرک حل شده است، گفت: تاکنون 170 سند تک برگی هم برای واحدهای این شهرک تهیه شده، بنابراین واگذاری عرصه به متقاضیان منبع درآمد خوبی برای شهرداری خواهد بود.

وی گفت: تا 30 درصد پیشرفت اجازه واگذاری در این شهرک وجود ندارد، زیرا برخی شرکت‌ها به محض کلنگ‌زنی اقدام به پیش‌فروش می‌کنند.

این لایحه در نهایت به تصویب اعضا  شورای اسلامی شهر قم رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار