رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مجوز بازبینی طرح‌های هادی 30 روستا در منطقه جغتای گرفته شده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 02 August 2015
محمدرضا محسنی‌ثانی در حاشیه بازدید از روستاهای جغتای با اشاره به اخذ مجوز بازبینی طرح‌های هادی 30 روستا در این شهرستان اظهار کرد: در همین راستا 13 روستا مورد بازبینی قرار گرفته و طرح توسعه روستاهای منطقه جغتای نیز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان جغتای و روستاهای آن به لحاظ برخورداری از خدمات در وضعیت خوبی هستند، تصریح کرد: با این وجود مردم منطقه انتظارات به حقی از دولت دارند که البته میزان خدمات در منطقه کفایت نمی‌کند.

نماینده مردم سبزوار و جغتای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات منطقه خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته خدمات زیربنایی زیادی در حوزه‌های مختلف به مردم منطقه داده شده که در قیاس با برخی از مراکز استان‌ها و نقاط مختلف کشور در خور توجه است.

وی با بیان اینکه امروز در برخی از استان‌های کشور شاهد آبرسانی با تانکر هستیم، یادآور شد: متاسفانه ما در برخی از مناطق کشور شاهد هستیم که هنوز گازرسانی صورت نگرفته و مردم از نعمت داشتن ساده‌ترین خدمات زیربنایی نیز محروم هستند.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از روستاهای سطح حوزه انتخابیه از نعمت گاز برخوردارند، اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بخش زیادی از روستاهای منطقه از نعمت آب آشامیدنی، برق و خدمات زیربنایی مختلف بهره‌مند هستند که همه این مسائل در سایه همدلی و همزبانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به روستاهای محروم از نعمت گاز در حوزه انتخابیه ادامه داد: بر اساس جدول زمانبندی و برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام روستاهای منطقه تا پایان سال 95 از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و پروژه‌هایی که در سال 93 آغاز شده تا پایان سال 94 به پایان می‌رسد.

محسنی‌ثانی افزود: در این زمینه به 18 روستا اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان برای گازرسانی اختصاص داده شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی دغدغه مهم مجلس و دولت را توانمندسازی روستاها برای جلوگیری از کوچ آنها دانست و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و سازمان‌های مرتبط موظف به اجرای طرح‌های توانمندسازی و اشتغال در این مناطق هستند که امیدواریم در کنار خدمات، با اجرای این طرح‌ها شاهد بازگشت روستائیان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار