کد خبر: ۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۶ 23 February 2015
فرماندار شهرستان طالقان گفت: توسعه طرح‌های عمرانی در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش فارس کوروش لهراسبی در جلسه هم‌اندیشی طرح توسعه عمرانی طالقان اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام شود، توسعه طرح‌های عمرانی در طالقان است.
وی ادامه داد: این شهرستان با توجه به تازه تأسیس بودن نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است لذا لازم است تا مسئولان با نگاه ویژه‌تری به این شهرستان توجه کنند.
فرماندار شهرستان طالقان با بیان این که مردم از مسئولان انتظار دارند تا طرح‌های عمرانی و خدماتی متناسب با نیاز شهرستان ایجاد شود، افزود: متأسفانه برخی از زیرساخت‌ها در این شهرستان با مشکلاتی مواجه است که باید برای رشد و توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان تلاش دوچندانی را داشته باشیم.
لهراسبی ادامه داد: توسعه طرح‌های آموزشی، ‌فرهنگی، درمانی و خدماتی و ... از مهمترین نیازهای این شهرستان است که لازم است هرچه سریع‌تر تدابیر اساسی برای توسعه این مهم اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه این شهرستان دارای مناطق گردشگری بسیاری است، گفت: با ارتقای صنعت گردشگری در این شهرستان می‌توانیم مسیر تحولات اساسی را در طالقان طی کنیم.
این مسئول افزود: باید طرحی در طالقان تهیه و تدوین شود که پایه‌گذار تمامی سیاست‌ها و راهبردهای کلان در حوزه‌های مختلف گردشگری، خدماتی، کشاورزی و ... باشد، طرح مذکور پس از تهیه در آینده جهت تصویب به شورای عالی معماری و شهرسازی ایران ارائه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار