فرماندار مهریز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای شهرستان از 11 بهمن 1397 به مدت پنج روز در سالن بزرگ شهر برگزار می شود که همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در این ارتباط ضروری است.
کد خبر: ۷۰۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 27 January 2019

سیدمحمد رستگاری در بازدید از روند اجرای برپایی نمایشگاه افزود: دستاوردهای انقلاب در قالب غرفه های مختلف همراه با ارائه خدمات در معرض دید مردم گذاشته می شود.
وی ادامه داد: نظام به رغم دشمنی های استکبار در 40 سال گذشته خدمات و فعالیت های خوبی برای رفاه مردم در شهر و روستاها داشت که باید همگان در جریان خدمات و تلاش ها قرار گیرند.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: کارهای مقدماتی برگزاری نمایشگاه در منطقه آغاز شده و حضور بخش خصوصی و همچنین تولیدکنندگان نقش مهمی در انعکاس فعالیت های انقلاب دارد.
رستگاری بیان داشت: در کنار برگزاری نمایشگاه باید خدمات مناسب و رایگان در بخش های مختلف به مردم عرضه شود که از جمله کارهای مهم و مورد تاکید است.
این مسئول به برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حدود 500 برنامه توسط تشکل ها و مردم و با حمایت ستاد دهه فجر در شهرستان پیش بینی شده است.
رستگاری در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد دهه فجر در مرکز شهرستان و روستاها در قالب کمیته های مختلف فعالیت های خود را آغاز کرده است و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می شود.
وی به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و با تاکید بر حضور گسترده آحاد مردم در این مراسم یادآور شد:حضور مردم موجب شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار