قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به‌ضرورت نقش رسانه‌ها در تبیین هرچه بیشتر و بهتر دستاوردهای انقلاب، گفت: کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته کاملا قابل دفاع است.
کد خبر: ۷۰۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 27 January 2019

سعید زارع  در نشست فرمانداران استان یزد با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ایام‌الله فجر دهه شکرگزاری از نعمت انقلاب اسلامی است، گفت: این ایام، دهه نمایش عظمت حقیقی و واقعی انقلاب اسلامی است و این مهم پدیده‌ای بسیار مهم در قرن بیستم بود که اتفاق افتاد.

وی افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد قرار گرفته است، سعی شده با برنامه‌ریز‌های مطلوب در سطح استان انجام شود تا نماد بلوغ و بالندگی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تأکید بر ایجاد نگاه عالمانه و ایثارگرانه در برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این برنامه‌ها تا پایان سال ادامه خواهد یافت تا برنامه‌های متفاوتی در سطح استان و به‌صورت فراگیر انجام شود.

زارع، شعار محوری امسال را افتخار به گذشته، امید به آینده عنوان کرد و بیان داشت: تمام برنامه‌های ما در این راستاست تا چهل‌سالگی انقلاب با حضور گسترده مردم انجام شود و حتماً مردم آزاده جهان این شور حقیقی انقلاب را به دیده خواهند نشست.

این مقام مسئول ادامه داد: در حقیقت کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته کاملاً قابل دفاع است؛ البته این نکته به این معنی نیست که جمهوری اسلامی ایران عاری از ضعف باشد؛ چنانچه در این انقلاب چالش‌ها و مشکلات بزرگی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه ضروری است که امروزه امید به آینده در جامعه دمیده شود، عنوان کرد: ضرورت دارد تا در این راستا تمامی مسئولین استان موج خدمت‌رسانی را در برنامه‌ها بایستی لحاظ کنند؛ چنانچه همگان بایستی کمک کنند تا بار مشکلات مردم در این جنگ اقتصادی تمام‌عیار برداشته شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نهضت خاطره گویی در این ایام در استان خبر داد و اذعان کرد: نهضت تبیین بایستی در این ایام اتفاق بیفتد تا دستاوردهای انقلاب در حوزه مادی و معنوی به شکل هنرمندانه به نسل جوان منتقل و تبیین شود؛ همچنین برگزاری ۴۰۰ جشن پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان سال در استان اتفاق خواهد افتاد.

زارع تصریح کرد: درواقع ایام فاطمیه و بزرگداشت دهه فجر تکمیل‌کننده یکدیگر هستند و نبایستی تحت‌الشعاع قرار گیرند، لذا در این راستا اقداماتی در نظر گرفته شده است که در شأن دارالعباده استان باشد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به‌ضرورت نقش رسانه‌ها در تبیین هرچه بیشتر و بهتر دستاوردهای انقلاب، خاطرنشان کرد: بازخوانی ارائه کارنامه چهل‌ساله انقلاب در بخش‌های مختلف با کمک رسانه‌ها امری ضروری است که بایستی رسانه‌ها در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار