حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مسئولان باید به جای حرف های غیر اصولی باید وظیفه خود را انجام دهند، متذکر شد: بیان برخی حرف ها از سوی مسئولات حتی اگر از روی نادانی هم باشد، خیانت است، محور برگزاری برنامه ها مساجد است تا برنامه های ۴۰ سالگی مردمی برگزار شود.
کد خبر: ۷۰۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 28 January 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «حجت الاسلام محمد رضایی»، امروز (دوشنبه ۸ بهمن) در نشست خبری اعلام برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب باید به مردم کارنامه انقلاب ارائه شود، گفت: این ایام فرصتی برای بیان دستاوردها و بازبینی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه این بازبینی سبب بررسی نقاط ضعف و قوت و ارزیابی عملکرد، عنوان کرد: بازبینی سبب تشخیص نقاط ضعف و قوت می شود، همچنین باید در ۴۰ سالگی انقلاب ایجاد نشاط را در اولویت قرار دهیم، باید با بیان واقعیت ها بدون غلو برای مردم بیان کنیم تا یاس ایجاد شده توسط رسانه های معاند خنثی شود.

 

وی افزود: هر انقلابی برای ثبات نیاز به زمان دارد و انقلاب اسلامی ما مراحل سختی را پشت سر گذاشته است، هر سخنی که سبب کدورت و یاس در دل مردم کند، گوینده سخن یا نادان و یا دشمن است.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مسئولان باید به جای حرف های غیر اصولی باید وظیفه خود را انجام دهند، متذکر شد: بیان برخی حرف ها از سوی مسئولات حتی اگر از روی نادانی هم باشد، خیانت است، محور برگزاری برنامه ها مساجد است تا برنامه های ۴۰ سالگی مردمی برگزار شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مساجد باید مرکز جشن های اسلامی باشد، گفت: برای اجرایی کردن جشن های انقلاب به صورت مردمی بهترین مکان مسجد است، در ۴۰ سالگی ما بیش از گدشته نیاز وحدت، یکپارچگی و همدل است چرا که شاهد سیاهنمایی دشمنان هستیم، نباید اختلاف سلیقه سبب نگرانی و خیانت به مردم شود، ضرورت پیشرفت جامعه ما وحدت است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس با بیان اینکه باید حد و مرزها را بشناسیم، خاطرنشان کرد: مسئولان باید خود را کنار مردم ببیند و ۴۰ سالگی انقلاب نماد این موضوع باشد، مردم برای عدالت معنادار علوی و از بین رفتن مرز بین مسئولان انقلاب کردند، در این شرایط بد اقتصادی مسئولان نمک بر زخم مردم نباشند.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر حفظ ارزش ها در انقلاب، افزود: دشمنان بر تداوم انقلاب اعتراف کردند، صاحبان قلم و منبر باید این حرف ها را بزنند که افرادی که منافعشان به خطر افتاده در حال توهین به شعور مردم هستند، چرا که اتفاقات مشابه سال ۸۸ نه تنها مردم را ناامید نکرد بلکه ان اتفاقات دیگر قابل تکرار نیست.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ تبلیغاتی علیه تنقلاب شکست کردند، خبر داد: ۸۰ هزار برنامه مبتنی بر این پنج اصل در قالب ۱۴ عنوان در دهه فجر برگزار می شود که همایش ها، فرهنگی هنری، جشنواره ها، رویدادهای ادبی مانند رونمایی از کتاب های جذاب و نو، فعالیت های شکلی، فضای مجازی، محتوا، افتتاحیه طراحی و اقتصادی ها از جمله عناوین این برنامه ها با محوریت ترویج نشاط در جامعه است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس بیان کرد: برنامه روز ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۲ بهمن ماه با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی، رئیس حوزه های علمیه کشور و همچنین سرود یک هزار و ۶۰۰ نفره در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار