همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از افتتاح گازرسانی به 6 روستا، 49 واحد صنعتی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستا با اعتبار بالغ بر 343 میلیارد و 400 میلیون ریال در استان قزوین در ایام ا... دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 31 January 2019

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 87 طرح گاز رسانی در استان قزوین

 

به گزارش تابناک قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: حوزه گاز از بخش هایی است که تمام دستاوردهای آن در سطح استان پس از پیروزی انقلاب حاصل شده است که این امر نشان از توجه ویژه نظام به بهره گیری آسان و اقتصادی عموم مردم از انرژی دارد. وی گازرسانی به 25 شهر و 477 روستای استان قزوین را از اقدامات انجام شده در 40 ساله انقلاب دانست که این مقدار در قبل از انقلاب صفر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 6 روستای غریب مزرعه، ککجین، کوکج، دشت آهو، سنجدر و اسفستان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و 255 خانوار ساکن در این 6 روستا از گاز طبیعی بهره مند می شوند. وی هزینه گازرسانی به این روستاها را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای گازرسانی به این روستاها 29 کیلومتر و 708 متر شبکه گذاری انجام شده است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستای استان خبرداد و افزود: مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این 32 روستا که همگی در منطقه الموت قرار دارند در دهه فجر امسال انجام خواهد شد و پیش بینی می گردد برای اجرایی شدن آن حدود 132 کیلومتر شبکه گذاری و 292 میلیارد ریال بودجه نیاز خواهد بود.

بوشهری همچنین از گازدار شدن 49 واحد صنعتی- تولیدی در دهه فجر امسال با هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال خبرداد و گفت: با بهره گیری این واحدها از گاز طبیعی تعداد واحدهای صنعتی گاز دار استان به 3 هزار و 42 واحد صنعتی جزء و عمده خواهد رسید که امیدواریم با استقبال صاحبان صنایع این تعداد با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار