سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: در ايام الله دهه مبارک فجر تعداد 138 طرح مخابراتی در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۱۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 02 February 2019

«محمدرضا زارع ده آبادی» ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، افزود: در ایام الله دهه فجر 138 طرح مخابراتی استان در زمینه‌های مختلف از جمله تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها را بالغ بر 266 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این طرح‌ها شامل ایجاد زیرساخت دایری تلفن ثابت از طریق نصب و راه‌اندازی سوئیچ و کافونوری، اجرای فیبرنوری برای سایت‌های BTS ، تاسیس تکنولوژی تلفن همراه2 G ، 3 G و 4 G در شهرهای استان، توسعه و جایگزینی دو سایت، بهره‌برداری از طرح POTN در شهرهای استان، ارتقا تکنولوژی سایت‌های GSM روستایی یزد به شبکه تلفن همراه است.

زارع خاطرنشان کرد: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما(فیبرنوری) در شهرستان‌های اشکذر، بافق، تفت، میبد و یزد در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاسیس سوییچ دیتا در10مرکز و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتا در شش مرکز، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی و ايجاد فروشگاه برند را از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر دانست.

سرپرست مخابرات منطقه یزد بیان کرد: به منظور گسترش خدمت‌رسانی و افزایش خدمات به مشترکان از دهه فجر سال گذشته 559 طرح مخابراتی توسط منطقه یزد به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار