دکتر حبیب هادیان فرد : اختلالات روانی از جمله افسردگی، اضطراب، پرخاشگری، خشونت‌های خانگی، طلاق و اعتیاد از جمله عوامل تهدید کننده سلامت روانی فرد و خانواده است.
کد خبر: ۷۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 25 February 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دبیر علمی همایش ملی روان­شناسی و سلامت گفت: این گردهمایی علمی با حضور پژوهشگران، اساتید و دانشجویان دانشکده‌های علوم تربیتی و روانشناسی از سراسر کشور برگزار شده است.

دکتر حبیب هادیان فرد افزود: خانواده به عنوان مهمترین رکن جامعه، نقشی کلیدی در ارتقا سلامت روانی جامعه ایفا می کند.
این استاد روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز گفت: اختلالات روانی از جمله افسردگی، اضطراب، پرخاشگری، خشونت‌های خانگی، طلاق و اعتیاد از جمله عوامل تهدید کننده سلامت روانی فرد و خانواده است.
وی، مهارت زندگی و خانواده، معنویت و خانواده، سالمندی و خانواده، خشونت در خانواده، انتخاب همسر و خانواده، تعارضات زناشویی، روابط والدین و فرزندان، فضای مجازی و خانواده، آسیب روانی و خانواده را مهمترین محور‌های این همایش دو روزه برشمرد.
دکتر هادیان فرد با بیان اینکه از ۳۵۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش ۱۵۵مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شد، افزود: ۵۵ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۰۰ مقاله نیز در قالب پوستر ارائه می‌شود و دو پنل تخصصی در زمینه طلاق و نیز نقش خانواده در آموزش و پرورش فرزندان برگزار خواهد شد.
دبیر علمی همایش افزود: در ادامه این همایش ۸ اسفند ماه ۸ کارگاه تخصصی با موضوع آسیب‌ها و چالش‌های سلامت روانی خانواده، برای عموم در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار