با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل
با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل تعرفه عوارض تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر اردبیل که به صورت سه ماهه مصوب شده بود با افزایش 25 تا 30 درصدی برای ادامه سال نیز تعمیم پیدا کرد.
کد خبر: ۷۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 04 August 2015

به گزارش فارس، در جلسه شورای شهر اردبیل، اعضای شورای شهر با اعمال تعرفه سه ماهه اول امسال برای مابقی 9 ماه سال نیز موافقت کردند تا رقم تعیین شده اعمال شده و برای سال‌های آینده شیوه‌نامه‌ای منظم در این زمینه تهیه و تدوین شود تا مبنای کار و تعیین قیمت‌ها برای تابلوهای تبلیغاتی باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل در این باره اظهار کرد: باید این شیوه‌نامه و روش منسجم در تعرفه‌گذاری تابلوهای تبلیغاتی معین شود تا بتوانیم در بهترین شرایط تابلوهای تبلیغاتی را به متقاضیان واگذار کرده و قرارداد مناسبی را نیز به امضا برسانیم.

ولی نعمتی گفت: باید در این زمینه هم صرفه و صلاح شهرداری و هم وضعیت فعالان فرهنگی و حوزه تبلیغاتی و رسانه‌ای را لحاظ کنیم تا با رضایت هر دو طرف امکان بهره‌گیری از این شرایط فراهم آید.

* مجوز شهرداری برای خرید سرویس‌های بهداشتی سیار

اعضای شورا شهر اردبیل همچنین به شهرداری مجوز دادند تا نسبت به خرید پنج دستگاه سرویس بهداشتی سیار و هشت دستگاه کانکس بازیافت زباله اقدام کند.

لیلا تقوی از اعضای شورای شهر اردبیل با نامناسب خواندن وضعیت سرویس‌های بهداشتی به ویژه امر نگهداری و تمیز کردن آنها، بیان کرد: ما نه تنها با کمبودهایی در این زمینه روبه‌رو هستیم، بلکه یک وضعیت مناسبی را در حوزه نگهداری و نظافت آنها شاهد نیستیم که قطعاً بر مشکلات و دامنه آسیب‌ها در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران افزوده است.

وی افزود: باید در زمان حضور مسافران و ایام پیک سفرها از ظرفیت این سرویس‌های بهداشتی سیار بیشتر استفاده کرده و امکان جابجایی آن را در مناطقی که نیاز خواهد بود فراهم کنیم.

* نباید تخفیف‌های ما بوی تبعیض بدهد

اما ارائه تخفیف 100 درصدی به هزینه کفن و دفن یکی از شهروندان اردبیلی که ادعا شده به دلیل فقر مالی امکان پرداخت این هزینه برای خانواده متوفی وجود ندارد به محل بحث اعضای شورای شهر تبدیل شد به طوری که ولی نعمتی با ناراحتی بیان کرد: بنده مخالف تبعیض قائل شدن در ارائه تخفیف‌ها به افراد مختلف هستم در حالی که باید با یک نگاه عادلانه به این موضوع نگریسته شود.

لیلا تقوی افزود: ضروری نیست ما نامی از افراد را در ارائه تخفیف یا ارائه رایگان خدمات مطرح کنیم، چراکه آبروی افراد به مخاطره می‌افتد.

رحیم آقازاده عنوان کرد: بالاتر از بازرسی‌های شهرداری باید اظهارات و سخنان اعضای شورای شهر مصداق و معیار تصمیم‌گیری باشد چرا که بنده از نزدیک این خانواده متوفی را می‌شناسم که به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت هزینه کفن و دفن فرزندشان را ندارند.

گفتنی است،‌ اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا ارائه تخفیف‌ها در آینده نزدیک با انسجام و یک رویه قانونی به انجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار