رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: شوراها باید در هر موقعیتی بدون محافظه‌کاری، مدیران دولتی را به چالش بکشند و مطالبات مردم را به آنها متذکر شوند.
کد خبر: ۷۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 28 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: علی خرمی بعدازظهر امروز در نشست مشترک شورای اسلامی استان فارس و شورای اسلامی داراب اظهار داشت: دولت امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مردم است و باید به خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم توجه کرده و برای اجرای آنها اهتمام ورزد.

 

اخبار فارس

وی بیان کرد: فارس از لحاظ ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، استان منحصر به فردی است اما با وجود تنوع اقلیم، محصولات کشاورزی و جاذبه‌های گردشگری، همچنان محروم مانده است.

رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: فارس استانی منحصربه‌فرد است و چندپاره شدن این استان شرایط مساعدی ایجاد نمی‌کند بلکه با یکپارچگی و وحدت می‌توان به شرایط مطلوب رسید.

خرمی بابیان اینکه به عنوان نمایندگان مردم باید به همه موضوعات و معضلات موجود به موازات یکدیگر بپردازیم، تصریح کرد: اگر حرف دل مردم را نگوییم به آنها خیانت کرده‌ایم و رسیدن مردم به خواسته‌هایشان باعث سربلندی ما است.

در ادامه این جلسه، نائب رئیس شورای اسلامی داراب گفت: شوراها می‌توانند مدیران را در زمینه مطالبات مردمی به چالش بکشند و کم‌کاری‌ها را نقد کنند.

عبدالرسول بنا ادامه داد: از مدتها قبل برای تامین هزینه‌های جاری شورا، برپایی همایش و... با مشکل مواجه هستیم و مکاتبه‌های متعدد نیز تاکنون تاثیری نداشته است.

وی تصریح کرد: در چینش سازمانی، شوراهای شهر به عنوان نهاد فرادست شناخته می‌شوند اما در عمل چنین چیزی وجود ندارد این در حالی است که کم‌توجهی به وضعیت شورای داراب، تعلل در اجرای خواسته‌های مردم را نیز به دنبال دارد.‌

نائب رئیس شورای اسلامی داراب خاطرنشان کرد: هزینه‌های شورای داراب به راحتی قابل تامین نیست و چنان چه تفکیک اعتبارات شوراها از استان صورت گیرد مشکلات موجود کاهش می‌یابد.

 در این جلسه با حضور اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای استان فارس، مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان داراب در حوزه‌های راهسازی، درمانی و فرودگاه مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای اسلامی استان فارس در این سفر از فرودگاه داراب نیز بازدید کردند.

برچسب ها: شوراها ، مشکلات ، مردم ، انتقاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار