قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه سازمان لیگ باید پای برنامه‌ریزی‌ درست یا غلطش بایستد، گفت: به ما هیچ ربطی ندارد که برنامه‌ها چطور است.
کد خبر: ۷۲۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 02 March 2019

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه سازمان لیگ باید پای برنامه‌ریزی‌ درست یا غلطش بایستد، گفت: به ما هیچ ربطی ندارد که برنامه‌ها چطور است.
محمد کاظمی با بیان اینکه ما موش آزمایشگاهی نیستیم تا هر کار دوست داشتند انجام دهند، اظهار کرد: به هیچ وجه در روزی به جز جمعه ۱۷ اسفندماه با پرسپولیس بازی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده هم درخصوص این تغییر زمان، تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرده است، افزود: مگر از قبل نمی‌دانستند استقلال و پرسپولیس نماینده ایران در آسیا هستند تا برنامه‌ریزی درستی داشته باشند؟ تمام این روزها از دو ماه پیش که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد، برای سازمان لیگ روشن بود، باید همان موقع برنامه‌ریزی می‌کردند نه الان که یک هفته به بازی مانده است.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه سازمان لیگ باید پای برنامه‌ریزی‌ درست یا غلطش بایستد، بیان کرد: به ما هیچ ربطی ندارد که برنامه‌ها چطور است.

کاظمی با بیان اینکه صبر و خویشتن‌داری ما هم حدی دارد، گفت: آن از داوری روز گذشته که سر ما را در مسجد سلیمان به‌راحتی بریدند، این هم از برنامه‌ریزی‌های لحظه‌ای!

وی در پایان تأکید کرد: در نیم‌فصل اول درخصوص تغییر زمان بازی با پرسپولیس برای جام باشگاه‌های آسیا، معرفت به خرج دادیم اما نتیجه‌اش این بود که بازیکنان پرسپولیس به رختکن ما ریختند و آن اتفاقاتی که نباید می‌افتاد، متأسفانه افتاد، ضمن این که بعد از آن بازی نیز سازمان لیگ ما را مورد تهدید خود قرار داد.

در حالی که برانکو سرمربی پرسپولیس نیز در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: ما فقط جمعه با نساجی بازی می‌کنیم، چون وقت دیگری نداریم، این برنامه را یک ماه پیش تنظیم کردم و با بازیکنان برنامه‌ریزی کردم، ما همانطور که برنامه بازی ها اعلام شده بود بازی می‌کنیم، می‌خواهند توپ را به زمین ما بیندازند.

 

منبع: فارس

 

اخبار مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار