مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تاکنون 38 هزار واحد مسکن مهر در این استان ساخته و تحویل متقاضیان داده شده است.
کد خبر: ۷۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، حسین خادمی در این زمینه افزود: در راستای اجرای طرح مسکن مهر در سال 1386 تعداد 270 شرکت تعاونی در قالب هشت اتحادیه فعالیت خود را در قم آغاز کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساخت بیش از 46 هزار واحد مسکونی در استان با احتساب شهرهای زیر 25 هزار نفر پیش بینی و عملیاتی شد که تاکنون بیش از 38 هزار واحد تکمیل و تحویل اعضا شده است. 

وی در ادامه بیان کرد: تشکیل و فعال کردن هیاتهای داوری در اتحادیه ها و اتاق تعاون به منظور رسیدگی به شکایات واصله اعم از فنی و مالی، الزام شرکتهای تعاونی به انجام حسابرسی توسط کارشناسان رسمی دادگستری و تشکیل کمیته ویژه تعاونیهای مسکن مهر استان با حضور نمایندگان استانداری از جمله اقدامات این اداره کل در راستای رفع مشکلات حوزه مسکن مهر می باشد.

خادمی، اداره کل راه و شهرسازی و اتحادیه ذیربط جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شرکتهای تعاونی مسکن مهر و برگزاری جلسات دوره ای برای بازرسان شرکتهای تعاونی مسکن مهر جهت افزایش حوزه نظارتی و آموزش آنان را از دیگر اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت نظارت بر شرکتهای تعاونی منطبق بر قوانین و مقررات بخش تعاون، این اداره کل در سال 1394 نسبت به حسابرسی از 10 شرکت تعاونی توسط کارشناسان رسمی دادگستری، 250 مورد نظارت بر مجامع تعاونیها، 300 مورد بازدید و نظارت عمومی بر تعاونیها و پالایش 150 پرونده شرکت تعاونی اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: حوزه مدیریت تعاون این اداره کل پس از تشکیل شوراهای حل اختلاف و هیات های داوری در محل اتحادیه ها و اتاق تعاون، 155 فقره شکایت را بررسی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار