کد خبر: ۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 05 August 2015
 آقای مدیر! درست وایستا! / لیدرجریان انحرافی درگیلان آب شد!/ تابلوی « حلام کنید »روی صندلی آقای شهردار؟!

 

احرار گیل در آخرین بسته شنیده های خود نوشت:

متاسفانه نهادی که باید به مساجد و بقاء شهرستانها و روستاها بپردازد با اندیشه ضد دولت فعالیتهای سیاسی انجام میدهد شرکت در متینگ های شبهه انتخاباتی و…

در یه پایگاهی !!! خبری آمده بود که برادری در یه جمعی خودمونی چند کلامی دررسای یه آقا مدیر بزرگی که دست برقضا! همشهری اش هم هست بیان داشته که برخی از افراد معلوم الحال از آن بهره برداری های خود را داشتند!

… اگر مراد از چند کلام این برادر عزیز ، دررسای آن آقا مدیر بزرک! همشهری؛ این باشه که وی "سیاسی” نیست و محفوظ به حیاست؟ این رو ما هم قبول داریم ، چرا که سید بزرگواری در گیلان در پاسخ به «حاشیه سازی ها و سیاسی کاری های فراوان» این آقا مدیر ! گفته بود که : توصیه دوستانه من به شما این است که شما به وظایف مدیریتی خود در استان بپردازید چرا که گذشته شما نشان می دهد که اهل "سیاست و کیاست" نیستید.

و یا اگر مراد از این چند جمله، تمجید فرمانده از یک سرباز بود یا تذکر به انجام وظایف حساس سربازی و نگهبانی؟، باز باید منتظر واکنش ها و تفسیر های اصولگرایان و نیروهای ارزشی گیلان در روز های آینده بود…

آقا اصلاً شاید؛

شاید خواسته به آقا مدیر! بگه که به جای حاشیه سازی و سیاسی کاری فراوان و سرو سامان دادن  به سر و وضع  اینهمه حامیان فتنه در گیلان، حزب و حزب بازی؛ لابی گری برای عزل نیروهای کارآمد و ارزشی ؛ نصب  برخی نیروهای مسئله دار و حامی فتنه در بدنه اجرایی استان که کار دستگاههای قضایی و امنیتی را زیادکرده، نشست محرمانه با احزاب و گروههای مسئله ساز و نیز ایستادن در برابر نیروهای ارزشی و بزرگان اصولگرای استان و آنها را دلواپس خواندن؛ یه کم درست وایستا!!

شاید به زبان دیگه خواسته به آقا مدیر! بگه بجای ایجاد حاشیه های سیاسی درگیلان مشکل اشتغال مردم را حل کن، بابا به فکر کار و تلاش استان باش! آخه شما رو چه به لابی برای تغییر یه شهردار آخه؟

شاید خواسته در برابر حاشیه سازی ها و سیاسی کاری های آقا مدیر ! در برابردلواپسان که گفته بود دلواپسان نگران "عملکرد" و "سهل‌انگاری" خود در سال‌های گذشته باشند  و نیز گفته بود: آن‌ها که ابراز نگرانی می‌کنند در روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس "کجا "بودند.

خواسته بگه مگه بیکاری با این حرف ها حاشیه سازی می کنی برای استان ؟بابا بچسب به وظایفت!

شاید خواسته با همراه کردن خود در یه پروژه مقاومتی بخواد بگه آقای «همشهری!» راه علاج مملکت اینه نه "سیاسی کاری" و …

آخه او دیده که رزمنده اش طریقه اسلحه گرفتن سر پست نگهبانی را بلد نیست و از طرفی همشهری و از دوستان هم هست و سن سالی بیشتر از خود دارد و محاسن اش سفیده، نمی تونه که به او امر و نهی کنه خواسته با زبان بی زبانی بهش بگه "سیاسی کار" جان!

سر پست نگهبانی اسلحه رو اینطوری به دست بگیر! . بعد هم اینطوری وایستا!!. آه درست وایستا!! آخه اینطوری که شما سنگر گرفتی اگر تیراندازی کنی خودی ها رو "لت و پار"میکنی که!!

آورده:

… کشاورزی هنگام نهار میاد خونه ی ارباب برای نهار و استراحت، قرمه سبزی کد بانوی ارباب بد جوری شکم گشنه اش رو قلقلک می داد هنوز دیگران شروع نکرده  چشمان خودشو بست و سراسیمه دست برد داخل پیاله خورشت قرمه سبزی تا به خیال "خام” خود ران مرغ(محلی) را زودتر ازدیگران به دندان بگیره، ولی چه سود کله موش را به دندان گرفت که …

وقتی چشم باز کرد و رخسار حیرت زده ی دیگران رو در برابر خود دید و بخاطر اینکه جلوی بقیه کم نیاره؛ گفت: ان شاءالله که «ران مرغه!!»بابا ! روتو برم!!

حالا شده مثال ما احراری ها، داریم طوری پنیک پاره میزنیم که انگار "ران مرغه" !!!!!

لیدرجریان انحرافی درگیلان آب شد!

یه دوربین( نفر) گذاشتیم درمحله… رشت تا رفت وآمدهای این چند شب آخر (تا برگزاری گردهمایی دکتر احمدی نژاد در تهران) شونو کنترل کنیم ببینیم کی ها با این یکی "ولچر نشین" دولت دهم در گیلان حشر و نشر دارند! .

صبح روز پنج شنبه(روز گردهمایی) رفتیم دوربین ها رو چک کردیم . هرچی بالا و پایین زدیم؛ دیدیم تعداد شون بیشتر از "دو چند نفر" نمیشن!

گفتیم اینطوری به مراد دل خودمون نمی رسیم یه «جی پی آر اس» کار گذاشتیم تا از جنت آباد تهران محل اجتماع بزرگ احمدی نژادی ها مستقیم اوضاع را رصد کنیم ببینیم که چرا رفقا در شب "امتحان" آب شدند!!

آخه قرار بود از گیلان ۱۵نفر به تهران برند ولی فقط آقایان: «ک.ه» و «ح.ع.م» و«ا.ر» و «س.ح.ط» و «خ.ص» و«ع .ح»…

میگن یکی از سه نفر سر حلقه اصلی گیلان از این جمع رفته”یکتا” پرست شده و دیگری را هم عذر شو خواستن… داری مطلبو؟!

جان؟ چرا؟

میگن احمدی نژادی های گیلان میخوان حسابی پوست اندازی کنن… بین سه نفر سرحلقه اصلی گیلان توشون شکرآب شده

میگن، پایتخت نشینان احمدی نژاد؛ دنبال نیروهای متفکر، اثرگذارو گفتمانی هستند نه نیروهای انتخاباتی، حزبی ،جریانی و…

راست و دروغش با خداست ولی میگن که ما برای انتخابات کارنمی کنیم /ببینیم تا چه پیش میاد.

 تابلوی «حلام کنید »روی صندلی آقای شهردار؟!

 

خوشم میاد با کسی تعارف ندارن . خدایی عجب روح نا آرامی دارن اینا، شورایی ها رو میگم، داری مطلبو؟

 

آقا از آغاز بکار شورای رشت بارها گفتیم که این شورا قابل پیش بینی نیست و همانطور هم شد همه گفتند که با آمدن این یکی شهردار دیگه تا پایان کارشورا- لااقل تا پایان انتخابات!) این یکی هست .

 

شهردارهم که با دولتی ها  بسته بود قیچی چمن زنی رو برداشت و مدیران قبل را یکی یکی حرص کرد تا عمران و آبادانی انتخاباتی زودتر از موعد معمول آشکار بشه و دوستان یه نفس بهارستان نشین بشن!!

 

برای این کار با همه جور گل و گیاه ارتباط برقرارکرد با چپ راست میانه فتنه گر سلطنت طلب آنورآبی اینور آبی …فرقی نمی کرد چون اینبار  این هدفه که باید وسیه رو توجیح کنه!!

 

ولی شورای چهارم راه خودش رو میره نه به توصیه بزرگ معنوی گیلان توجه ای می کنه و نه لابی شبانه آقامدیربزرک گیلان تاثیری برتصمیماتشون داره و نه …. واقعاً این یه بخش شورایی ها رو خیلی می مچم!! عاشقشم. ببین! مشورت بله؛ ولی دخالت هرگز!

 

اصلاً برداشتن شهردار سیاسی براشون شده مثل آب خوردن هرچند آبخوردن هم به تحریم ها ربط داشته باشه!!

 

حتی اگر حنجره ی وامداری بخواد که تجربه "فانی” رو در پارلمان کوچک تر آزمایش کنه!! با تزریق شبانه روزی سه نفردر شورا …

 

مثلثی برای تطمیع و بازپس گیری امضای برخی اعضای شورا به راه انداخته ،چه زنگ هایی به صدا درآمده چه گوش خراشه این شنیده های میلیاردی!!!

 

یادتونه؟ درانتصابش برخی ها چه خون دلها خوردند !چه شب ها که تا سحر بی خوابی کشیدند آقا مدیربزرگ و تمنای جلسه با یه عضو شورا ؟ آنهم با لابی فراوان ؟ دست آخر هم خواهششو نادیده بگیره و وعده ها رو رد کنه؟! ای وای !!ای وای!

 

تو قبرستان  آدم می فرستی دنبالش که بیا بشینیم؟ الان؟ باحضور اصلاح طلبا؟

 

میگن قراردادهای مالی آقای … رو تریلی هم نمیکشه ها!! آنوقت چرا؟ خرید ج.ف.ر.و.د.ی. چقدرو چرا؟!

 

میخای ۵۵محله رو بگردی؟ برای چه اینقدر سریع؟

 

 طرح سوُال شورا از شهردار رشت

 

تسنیم نوشت:

رئیس شورای شهر رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت تذکرات و دغدغه‌های خود را در قالب ۶ سوال پیرامون موضوعات و معضلات مختلف شهری تنظیم و به دفتر شهردار ارسال کردند و برابر قانون، شهردار تا ۱۰ روز آینده فرصت پاسخگویی دارد.

مدتی است که مسائل و معضلات گوناگون شهری، اعم از پروژهای ناتمام، عزل و نصب‌های گسترده و جابه‌جایی مدیران شهرداری و عدم آغاز پروژه های شهری مذکور در بودجه مصوب امسال، اعضای شورای اسلامی شهر رشت را بر این داشته که از هر سمت و سو تذکرات جدی به شهردار رشت بدهند.

اکنون بیش از 100 روز از مسئولیت شهردار می‌گذرد، این در حالی‌ است که فضای رسانه‌ها و بین مردم پر است از حرف و حدیث اعتراض و نارضایتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت از شهردار است.

طبق روال عادی شورا، در چنین مواقع بحث برانگیز اغلب اعضای شورای اسلامی با طرح سوال رسمی از شهردار و درخواست پاسخ و توجیه منطقی و قانونی قصد کنترل و بهبود اوضاع و پیشرفت و تسریع در روندکار و تعامل هر چه بیشتر شورای شهر و شهرداری را دارند.

عباس صابر درباره موضوع طرح سوُال اعضای شورای اسلامی رشت از شهردار اظهار داشت: مراوده اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار طبق قانون از دو طریق تذکر و سوُال انجام می‌شود که این امر بهترین راه برای تعامل، هماهنگی و یکپارچگی این دو نهاد با یکدیگر است.

وی با بیان این‌که تنها ابزار ارتباطی بین شورا و شهردار طرح سوُال است، تصریح کرد: بدون شک طرح سوُال و درخواست جواب از شهرداری پیرامون موضوعات و معضلات مختلف شهری علاوه بر پیشرفت روند کاری شورا و شهرداری، جزئیات و ملزومات پروژه‌های مختلف شهری را مشخص می‌کند که این امر تسریع و تکمیل هر چه بیشتر پروژه‌های شهرداری را به‌همراه دارد.

این مسئول شهری با تاُکید بر این‌که اعضایی که در مورد موضوعات مختلف شهری به شهردار تذکر داده بودند، حال در قالب طرح سوُال می‌خواهند به پاسخ برسند، گفت: طبق روال عادی و قانونی شورای اسلامی و شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر در هر زمان که نیاز باشد اهم تذکرات خود را در زمینه‌های مختلف شهری در قالب سوال مطرح می‌کنند و طبق قانون شهردار موظف می‌شود طی 10 روز آینده به سوالات طرح شده پاسخ دهد.

وی با اشاره به این که سوُالات اعضای شورا ظهر دیروز برای شهردار رشت ارسال شد، افزود: اعضای شورای اسلامی رشت تذکرات و دغدغه‌های خود را در قالب 6 سوال پیرامون موضوعات و معضلات مختلف شهری تنظیم و به دفتر شهردار ارسال کردند و برابر با روال قانونی، شهردار تا 10 روز آینده فرصت شفاف‌سازی و پاسخگویی دارد.

رئیس شورای اسلامی رشت با بیان این‌که سوالات طرح شده اعضای شورا برای شهردار ارسال شده است، افزود: معمولا شورای اسلامی شهر در اولین جلسه بعد از 10 روز از شهردار دعوت می‌کند تا شهردار در صورت نیاز به شرح بیشتر پیرامون سوالات اعضا یا پاسخ خود از موضوعات و معضلات مطرح شده رفع ابهام کند.

 

درخواست کوچکی نژاد از آخوندی چه بود؟!

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی طی درخواستی که شهردار رشت در خصوص تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت های خیابان های شهر رشت داشت نامه ای را خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی نوشت.

کوچکی نژاد در گفتگوی که با خبرنگار خزرآنلاین داشت اذغان داشت: شهر رشت مرکز استان گیلان بوده و هر ساله خصوصا در فصل تابستان با سیل عظیم گردشگران خارجی و ایرانی مواجه می باشد و از طرفی به جهت قرار گرفتن مسیر ترانزیت کشورهای روسیه و آسیای میانه با سایر نقاط کشور تردد وسایل نقلیه پرحجم بوده و خصوصا ورودی شهر و خیابان های اصلی شهر رشت نیاز مبرم به ترمیم آسفالت دارد که درخواست ما از وزیر راه و شهرسازی این بوده که 10000 تن قیر مورد نیاز را برای شهر رشت اختصاص دهد که آقای وزیر نیز با این درخواست موافق لازم را انجام دادند که ما پیگیریم که این بحث به ثمر بشیند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در انتهای گفتگوی خود افزود که ما نمایندگان مردم در خانه ملت و نمایندگان مردم در پارلمان محلی و مدیران شهری باید در راستای همدلی و تعامل سازنده بیش از بیش به اعتلا و توسعه شهر اهمیت دهیم و گام های مثبتی را در خصوص عمران و آبادانی شهرستان رشت برداریم.

 

 

۱۳ هزار مترمربع از پوشش جنگلی پارک ملی بوجاق در آتش سوخت+تصویر

آستان خبر نوشت:

رئیس اداره پارک ملی خشکی دریایی بوجاق با بیان اینکه سه هزار مترمربع از بخش غربی پوشش گیاهی پارک ملی بوجاق در آتش سوخت اظهار داشت: روز یکشنبه یازدهم مرداد شاهد آتش‌سوزی در بخش‌هایی از پوشش گیاهی منطقه غربی پارک ملی بوجاق واقع در ضلع شرقی رودخانه سفیدرود بودیم که بلافاصله پس از اعزام نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست پارک ملی و همکاری ایستگاه آتش‌نشانی بخش کیاشهر موفق به اطفای حریق شدیم.

رامین زراعتی دلیل احتمالی آتش‌سوزی رخ‌داده را سهل‌انگاری گردشگران دانست و افزود: متأسفانه ساعت ۱۸ همان روز شاهد آتش‌سوزی یک هکتار از محدوده شرقی پوشش گیاهی پارک ملی بوجاق بودیم که به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و علی‌رغم حضور به‌موقع نیروهای یگان ویژه و آتش‌نشانی اطفای حریق تا پاسی از شب ادامه داشت.

 IMG_0695

IMG_0697

وی با انتقاد از عدم تعریف منطقه‌ای مناسب برای گردشگران گفت: عبور مرور برای گردشگران در تمامی مناطق پارک ملی بوجاق آزاد است که این کار باعث شده ما شاهد منطقه‌ای امن در این پارک ملی خشکی دریایی بوجاق نباشیم.

زراعتی با اشاره به اینکه گرمای شدید هوا در روزهای اخیر و کاهش نزولات آسمانی سبب خشکی بیش‌ازحد پوشش گیاهی در نقاط مختلف استان شده است تصریح کرد: در هوای گرم این روزهای استان بوته‌ها و درختچه‌ها به‌شدت مستعد حریق هستند و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی منجر به آتش‌سوزی‌های بزرگ و خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان: پلیس به دنبال 2 شرور پارک قدس رشت

 

 

فارس نوشت:
 
رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری یک شرور و زورگیر در پارک قدس رشت خبر داد و گفت: دستگیری دو همدست شرور این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سیدرسول صمدی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک زورگیر در این شهر اظهار کرد: در گزارش مردمی ذکر شده بود که فردی با استفاده از سلاح سرد در پارک قدس رشت برای بانوان ایجاد مزاحمت می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع دستگیری فرد شرور در دستور کار پلیس قرار گرفت، تصریح کرد: متهم در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان متهم در بازجویی پلیسی به بزه مجرمانه خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به دنبال دو شرور همدست متهم مذکور است، خاطرنشان کرد: متهم اکنون در زندان به سر می‌برد.

صمدی از مردم گیلان خواست در صورت مشاهده افراد مزاحم نوامیس خود موارد را سریع‌تر با 2183500 ستاد خبری پلیس امنیت عمومی استان درمیان بگذارند.

فرمانده انتظامی رودسر نیز از تصادف یک عابر پیاده با خودروی پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در جلوگیری از وقوع حوادث توجه رانندگان وسایل نقلیه به جلو  است.

رمضانعلی پورقاسم با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به قوانین رانندگی تصریح کرد: دلیل حادثه رانندگی مذکور بی‌احتیاطی راننده نسبت به جلو بوده است.

 

آیا کلاهی سر هیئت فوتبال گیلان گذاشته شد!؟

تابناک نوشت:

ما ایرانی ها مردمی فوتبال دوست هستیم. مردمی که حاضر هستند برای حمایت از تیم محبوب خود کیلومترها مسافت را در گرما و سرما طی کنند، ساعت ها پشت ورودی ورزشگاه ها انتظار بکشند، هنگام تماشای بازی با تمام وجود فریادهای هواداری سر دهند و در نهایت، شادمان از پیروزی یا ناامید و مغموم از بازی ضعیف تیم خود و در عین حال امیدوار به آینده ورزشگاه ها را ترک کنند.

ولی به اعتقاد بسیاری ما نه «فوتبال دوست» بلکه «ورزش دوست» هستیم و رشد فوتبال در این سال ها که در کشور ما متاسفانه محدود به جنبه های رسانه یی بوده، سبب شده است ورزش ما در فوتبال خلاصه شود و فوتبال به ورزش نخست کشور مبدل شود و در مقابل سایر رشته های ورزشی در سایه ی سنگین آن قرار گیرند و امکان رشد پیدا نکنند.

ساختار ورزش ایران بیشتر دولتی است. این نکته به خودی خود منفی نیست ولی در ایران و در نتیجه سوء مدیریتی که متاسفانه محدود به ورزش نیز نمی شود و ریشه های عمیق آن بسیاری از حوزه های فرهنگ، اقتصاد و … را فرا گرفته، تاثیری مصیبت بار بر ورزش کشور باقی گذاشته است. یکی از بدترین تاثیرهای چنین رویکردهایی را می توان محدودیت لیگ های کشوری با ۷۰ میلیون جمعیت علاقه مند به ورزش، به تنها چند رشته ی ورزشی نظیر فوتبال، بسکتبال، والیبال، واترپلو، فوتسال و کشتی آزاد دانست.

این امر در کنار قرار گرفتن بسیاری از این رشته ها در سایه ی فوتبال و در شرایطی که آن ها از کیفیت و عملکرد بسیار بالاتری نسبت به فوتبال برخوردار هستند موجب شده است تا حساسیت های عمومی از طرف مردم و حتی برخی مسوولان نسبت به دستمزدهای بازیکنان فوتبال ایران چند برابر شود.

در این بین مردم گیلان نیز بسیار فوتبالی هستند و به این ورزش محبوب بسیار توجه دارند و دائما آنچه در فوتبال استان می گذرد را رصد می کنند.یکی از باشگاه های ریشه دار گیلانی و پایتخت گیلان باشگاه داماش است که این روزها اوضاع مناسبی ندارد و اخیرا تصمیمی در خصوص واگذاری این تیم به هیئت فوتبال استان،واکنش هایی را به همراه داشته است.

روزنامه معین در شماره روز دوشنبه دوازدهم مردادماه، مطلبی تحت عنوان « هبه یک کلاه گشاد به هیأت فوتبال» به قلم صاحب مقصودی در ارتباط با واگذاری امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان به هیأت فوتبال استان و تعیین تکلیف نشدن موضوع سود ترانسفر بازیکنان این تیم منتشر کرده است.

روز ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۴، توافق نامه ای به امضای الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان، امیر عابدینی عضو هیات مدیره باشگاه داماش ایرانیان و همچنین ریاحی وکیل شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا رسید که طی آن امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان به هیات فوتبال استان گیلان واگذار شد.

۲۴ ساعت بعد نیز لغو (نه انحلال) فعالیت های شرکت باشگاه ورزشی داماش ایرانیان اعلام می شود. در بندی از این توافق نامه از کلمه هبه در خصوص تحویل تیم به هیات فوتبال استان گیلان استفاده می شود، اما در جایی دیگر پرداخت دیون فصل ۹۴-۹۳ برعهده هیات فوتبال گیلان (یا بهتر است بگوییم مالک بعدی) قرار می گیرد. دیونی که رییس هیأت فوتبال آن را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عنوان می کند این در حالی است که کلمه هبه کاملا متضاد با پرداخت پول است.

تا اینجا ماجرا همه چیز طبیعی جلوه می کند، فقط زمانی متوجه هبه یک کلاه گشاد به هیأت فوتبال می شویم که مسئله سود ترانسفر بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش پیش می آید.
عابدینی با مشخص نکردن وضعیت حق انتقال بعدی علیرضا جهانبخش که قطعاً رقم کلانی خواهد بود، تمام تلاش خود را می کند تا ۲۰ درصد قرارداد وی را از استان گیلان دور نگه دارد.

به نظر شما این پول قرار است به جیب چه کسی برود؟ شرکت غیر فعال قبلی؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار