معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: 100 دستگاه اتوبوس از شرکت اسکانیا خریداری کردیم که به علت مشکلات پلاک‌گذاری تحویل شهرداری مشهد نشده است.
کد خبر: ۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 23 February 2015

هوشنگ غلامزاده در ارتباط با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی قرار بر این شده که 200 دستگاه اتوبوس به شهرداری مشهد تحویل داده شود.

وی افزود: البته تا به امروز این اتوبوس‌ها تحویل شهرداری نشده و امیدواریم این تعداد اتوبوس در سال آینده به ناوگان اتوبوسرانی مشهد اضافه شود و البته باید 50 درصد از اعتبار خرید این اتوبوس‌ها توسط شهرداری مشهد تامین شود که هیچگونه مشکلی در زمین تامین مالی این اعتبار نداریم.

غلامزاده بیان داشت: در سال گذشته نیز 100 دستگاه اتوبوس از شرکت اسکانیا خریداری کردیم که به علت مشکلات پلاک‌گذاری تحویل شهرداری مشهد نشده که امیدوارم تا پایان سال یا نهایت در سه ماه نخست سال آینده این تعداد اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد اضافه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری مشهد با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد نیز اقدام به خرید 200 دستگاه اتوبوس جدید کرد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این تعداد اتوبوس در سال آینده به ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد اضافه می‌شود.

غلامزاده گفت: امیدوارم در پایان سال آینده بتوانیم با این برنامه‌ریزی 500 دستگاه اتوبوس جدید را به ناوگان خود اضافه کنیم که با این اقدام گامی بزرگ در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار