فرماندار معین شهرستان کارون:
فرماندار معین شهرستان کارون با بیان اینکه سیل حدود 12 روستای شهرستان کارون را تهدید می‌کند، گفت: اگر سیل‌بند در منطقه فارسیات دچار شکسته شود، سیل وارد تمام روستاهای مسیر تا دارخوین و شیرین شهر می‌شود.
کد خبر: ۷۳۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 01 April 2019

موسی ممبینی فرماندار رامهرمز و فرماندار معین شهرستان کارون در رابطه با وضعیت شهرستان کارون، اظهار کرد: در حال حاضر روستاهای فارسیات بزرگ، فارسیات کوچک و عمیره نقاط در معرض تهدید سیل در شهرستان به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه سیل وارد هیچ خانه‌ای در شهرستان کارون نشد، گفت: تمام امکانات و ماشین‌آلات دستگاه‌ها و ادارات شهرستان رامهرمز از قبیل 6 کمپرسی، 2لودر، ماشین امداد و نجات، 3دستگاه بیل مکانیکی، اکیپ امور عشایر، یک دستگاه آمبولانس، 3 تراکتور و... را بسیج کردیم و به شهرستان کارون آوردیم و موفق شدیم با احداث سیل‌بندها جلوی پیشروی سیل را بگیریم.

فرماندار معین شهرستان کارون با اشاره به افزایش دبی رودخانه کارون، عنوان کرد: اگر سیل‌بند در منطقه فارسیات دچار شکسته شود، قطعاً سیل وارد تمام روستاهای مسیر تا دارخوین  و شیرین شهر می‌شود.

ممبینی با بیان اینکه سیل حدود 12 روستا در شهرستان کارون تهدید می‌کند، افزود: اسماعیله یک، دو و سه، مشیله، فارسیات بزرگ، اسلام آباد، دریسیه، ابوصخیر،  و... در صورتی که درست استحکام سازی نشوند و سیل‌بند آنها شکسته شود سیلاب به شدت آنها را تهدید می‌کند.

به دنبال افزایش دبی رودخانه کارون و احتمال وقوع سیلاب، به منظور تامین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز در شهرستان‌های در معرض تهدید سیل، استاندار خوزستان، موسی ممبینی فرماندار رامهرمز به عنوان فرماندار معین شهرستان کارون منصوب کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار