«محمد امین مهرورز »در جلسه شورای عالی استان ها با گرامیداشت روز شوراها، روز معلم و روز کارگر گفت: در شرایط امروز جامعه از یک سو تحریم های خصمانه و بی سابقه که با کج اندیشی برخی همسایگان در سطح بین المللی دنبال می شود و از سوی دیگر برخی منفعت طلبی ها، بی تدبیری ها و بی عدالتی های داخلی باعث شده است که فشار مضاعفی بر بدنه اجتماعی مردم وارد شود.
کد خبر: ۷۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 01 May 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد امین مهرورز »در جلسه شورای عالی استان ها با گرامیداشت روز شوراها، روز معلم و روز کارگر گفت: در شرایط امروز جامعه از یک سو تحریم های خصمانه و بی سابقه که با کج اندیشی برخی همسایگان در سطح بین المللی دنبال می شود و از سوی دیگر برخی منفعت طلبی ها، بی تدبیری ها و بی عدالتی های داخلی باعث شده است که فشار مضاعفی بر بدنه اجتماعی مردم وارد شود.

 

نماینده مردم استان فارس در شورای عالی استان ها با بیان اینکه به پشتوانه خرد و عقلانیت ملت ایران و آموزه های دین اسلام در برابر هر دو جبهه ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: در حوادث سیل اخیر در استان های مختلف کشور از جمله استان فارس شاهد مهربانی و همبستگی بیشتر مردم بودیم.

 

وی با اشاره به مشکلات پیش روی مردم نظیر بیکاری و گرانی گفت: در عرصه های مختلف نظیر طرح های زیرساختی، احداث بیمارستان ها و احداث مجتمع های بزرگ صنعتی مواجه هستیم اما تفاوت مشخصی بین مردم امیدوار به حل مشکلات و مردم ناامید از حل آنها وجود دارد.

 

مهرورز تصریح کرد: مردم امیدوار کسانی هستند که در هر یورش ناجوانمردانه داخلی و خارجی در میدان جهاد هم دوش هم دست در دست یکدیگر می گذارند و سیل و تحریم و زلزله و عملیات های خصمانه تروریستی را ناکام می گذارند اما همین مردم امیدوار اگر در مسایل عمومی جامعه کنار گذاشته شوند و با کارگزاران دولتی مواجه شوند که در زمان امضای بخشنامه ها و موافقت نامه ها سهم افراد خاص را بر مصلحت عموم مردم ترجیح دهند در صورت مواجهه با نمایندگانی که پس از گرفتن رأی های عمومی به افراد خاصی خدمت کنند در برخورد با چنین سوء استفاده هایی رفته رفته دست های همبستگی را از دست یکدیگر باز خواهند کرد.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برداشتن گام دوم انقلاب گفت: ما همبستگی ملی را که همان کلید اساسی برای مواجهه با مشکلات انواع ناملایمات است، حفظ خواهیم کرد.

 

عضو شورای عالی استان ها با اشاره به جایگاه شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: شورای شهر بیش از هر نهاد دیگری در سطح کشور امکان برقراری گفت و گوی عمومی با مردم و تقویت حضور آنها در عرصه های عمومی با هدف تقویت همبستگی را به عهده دارد و می تواند یکی از دروازه های مهم ایران برای میدان دادن بیشتر به جوانان برای حضور در عرصه های تصمیم گیری عمومی مبتنی بر خرد جمعی باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار