ريیس ستاد خیرین وزارت علوم:
ريیس ستاد خیرین وزارت علوم در جريان بازديد از طرح‌هاي خيري دانشگاه ميبد، اقدامات خیرین در دانشگاه میبد را از نظر میزان، تنوع و ارتباط تنگاتنگ بین مسئولان دانشگاه و خیّرین، در سطح کشور کم نظیر دانست.
کد خبر: ۷۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 06 May 2019

دکتر «حسين عسکریان ابیانه» در نشستي كه با حضور مسئولان دانشگاه و مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه میبد برگزار شد، بر تداوم تعامل بین مسئولان دانشگاه و خیّرین تاكيد كرد.

وی بر تشکیل منظم جلسات بنیاد حامیان نيز تاکید و ابراز امیدواری كرد كه خیرین علاوه بر فعالیت عمرانی در طرح‌های تحقیقاتی نیز با دانشگاه همکاری کنند.

دکتر «عباس کلانتری» ريیس دانشگاه میبد در اين نشست اظهار كرد: در دانشگاه میبد حدود 21 هزار متر فضای آموزشی و کمک آموزشی و رفاهی به صورت کامل یا به صورت مشارکتي به همت خیرین ساخته شده و 15هزار متر مربع دیگر نيز در دست ساخت است.

وي با اشاره به تعهد خيرين براي شروع به ساخت 10 هزار متر دیگر فضاي مورد نياز دانشگاه در آينده نزديك، ادامه داد: در دانشگاه میبد از ابتدای تاسیس، هیچ بودجه ای در لایحه سنواتی برای تامین فضا لحاظ نشده و بیشتر عملیات عمرانی در قالب کمک‌های خیّری بوده است بنابراین اگر حمایت خیّرین نبود، دانشگاه به این پیشرفت دست نمی‌یافت.

«سید عبدالعظیم پویا» ريیس بنیاد میبدی و مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه میبد نيز در اين نشست گزارشی از اقدامات بنیاد میبدی در اين دانشگاه ارائه داد و گفت: 40 درصد درآمد یک کارخانه توسط بنیاد میبدی برای انجام طرح‌های علمی و فرهنگی در میبد اختصاص یافته که هم اکنون اولویت بنیاد، دانشگاه است و این بنیاد آمادگی دارد که علاوه بر ساخت و ساز، در سایر موارد مورد نیاز نيز یاری‌گر دانشگاه باشد.

وی در پايان اظهار كرد: ساخت سر در دانشگاه که مسابقه المان آن توسط دانشگاه هنر اصفهان برگزار شده و از بین 400 طرح ارسالي، طرح كم‌‌نظيري انتخاب شده است نيز به زودی توسط بنیاد میبدی آغاز می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار