دبیر کارگروه تنظیم بازار یزد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) یزد گفت : روند قیمت ها در بازار استان رو به کاهش است و در عین حال با هدف دسترسی مردم به کالاهای ضروری ماه رمضان ، نمایشگاه های ضیافت در 10 شهرستان برپا می شود.
کد خبر: ۷۴۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 06 May 2019

محمدرضا علمدار یزدی در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون روند کاهش قیمت گوشت موجب شده تا نرخ این کالا به 880 هزار ریال برسد.
وی افزود: قیمت گوشت گاو و گوساله هم در حال حاضر ، روند پایداری دارد و با قیمت 850 هزار ریال عرضه می شود که این امر در قیمت مرغ بهتر است به گونه ای که فروش این محصول در برخی نقاط شهر یزد و استان پایین از 115 هزار ریال مصوب است.
رئیس سازمان صمت یزد درباره وضعیت شکر هم اظهار داشت: برای تامین شکر ماه رمضان هیچ مشکلی وجود ندارد، از 80 تن تولید ، 60 تن مصرف می شود و 20 تن مازاد تولید داریم و شکرتنظیم بازار با قیمت 3400 تومان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.
به گفته علمدار یزدی قیمت زولبیا ، بامیه و گوشفیل ممتاز هر کیلوگرم 200 هزار ریال ، درجه یک ، 155 هزار ریال و درجه 2 نیز 115 هزار ریال تعیین شده است.
دبیر کارگروه تنظیم بازار یزد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخنامه را با شماره تلفن 124 در میان بگذارند .
در جلسه امروز کارگروه تنظیم بازار استان یزد مباحثی درباره وضعیت میانگین رشد 450 قلم کالا در سه مقطع تورم سالانه ، ماهانه (فروردین 98 ) و نقطه به نقطه و همچنین گزارشی درباره وضعیت نظارت ها و مشکلات موجود توسط بازرس کل استان ، دادستان یزد ، مدیرکل تعزیررات حکومتی و برخی مدیران دستگاه های نظارتی اعلام شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار