کد خبر: ۷۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 10 August 2015
فرماندار آستانه‌اشرفیه از اجرا نشدن طرح هادی در روستای دهشال این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حسین اسماعیلیان در جریان بازدید از روستای دهشال این شهرستان از عدم اجرای طرح هادی در آن توسط بنیاد مسکن به شدت انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن استان با توجه به مصوبه طرح هادی در روستای دهشال و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح، تاکنون هیچ اقدام مؤثری را انجام نداده است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته قول‌هایی مبنی بر اجرای طرح هادی روستایی از طرف مسئول بنیاد مسکن داده شده بود، تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم را برای اختصاص اعتبارات از بخش تملک‌دارایی و ماده 180 برای روستا دیده شده اما تاکنون این اعتبارات جذب نشده و شرمنده مردم روستا هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار حداقلی مردم روستا این است که مسئولان به وعده‌های خود وفا کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان خلف وعده را به گردن دیگر اداره‌ها نیندازند.

اسماعیلیان یادآور شد: اگر موانعی در اجرای طرح از طرف اداره‌ها وجود دارد مدیریت بنیاد مسکن استان باید تعامل لازم را برای برطرف شدن موانع داشته باشد و منتظر نباشد که فرمانداری شهرستان تمام اقدام‌های اجرایی آنها را انجام دهد.

به گزارش فارس، طرح هادی روستای دهشال آستانه‌اشرفیه با اختصاص اعتبارات لازم از طرف فرمانداری این شهرستان به دلیل بروز موانع در اجرای طرح تاکنون مسکوت مانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار