عضو شورای شهر مشهد فاش کرد:
عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: معاون سابق مالی و اداری شهرداری مشهد اعلام کرده بود که دریافتی مدیران شهرداری بین 3 تا 7 میلیون تومان بوده ولی هم اکنون عنوان شده که مبلغ دریافتی مدیران بسیار بالاتر از این ارقام باید باشد.
کد خبر: ۷۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 12 August 2015
حجت‌الاسلام علی اصغر لطفی، افزود: بر مبنای همین اعلام دریافتی مدیران شهرداری بین 3 تا 7 میلیون تومان نیز بودجه‌های مربوط به حقوق و مزایا بسته شده است.
وی تصریح کرد: این مبالغی است که ما قطره قطره از جان مردم با عناوین مختلف مانند مالیات، عوارض، هزینه پروانه و غیره دریافت می‌کنیم و باید برای خرج کردن آنها نهایت دقت را به کار برد.
رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار تسنیم، گلایه‌‎هایی که مردم در بسیاری از مسائل مدیریت شهری دارند را به جا دانست و خاطرنشان کرد: وقتی به راحتی بیت المال در اختیار افراد قرار می‌گیرد باید ارزیابی کرد که تا چه حد مدیر و یا آن فرد موفق عمل کرده و تا چه حد توانسته به مسئولیت‌های محوله خود به درستی رسیدگی کند.
رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد همچنین در پیامی به تابناک خراسان رضوی از عدم درج سه بیانیه اخیر تعدادی از اعضای شورای شهر که دارای روح استکبارستیزی بوده است در سایت شورای شهر مشهد انتقاد کرد.
وی افزود : در مظلومیت شهدا بویژه سردار شهید رسانه محمود صارمی همین بس که در بیانیه شورای شهر که با تفکر خاص تنظیم شده و دو سه نفر دخیل بوده اند هیچ خبری از شهدا و شهادت این شهید به دست عوامل آمریکا نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار