نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه محیط بانان برای پاسداری از محیط زیست ضابط قضایی شوند،گفت: اجرای صحیح "لایحه حمایت از محیط بانان" ، انقلابی در حفظ محیط زیست کشور است.
کد خبر: ۷۵۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 29 June 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری درباره وضعیت محیط بانان وجنگل بانان در حمایت از محیط زیست،گفت: لایحه حفاظت از محیط بانان وجنگل بانان، بدون حتی یک رای مخالف در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و این در حالی است که محیط بانان وجنگل بانان، افراد بی دفاع و بی پناهی هستندکه نیازمند حمایت های مستقیم قانونی هستند.

اجرای صحیح "لایحه حمایت از محیط بانان" تحولی اساسی در حفظ محیط زیست کشور است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعلل در حمایت از محیط بانان وجنگل بانان ، مبارزه با سوءاستفاده کنندگان از جنگل ها را دچار چالش می‌کند تصریح کرد: اجرای صحیح "لایحه حمایت از محیط بانان" ، انقلابی در حفظ محیط زیست کشور است.

وی ادامه داد: هدف از تصویب لایحه حمایت قضایی و بیمه ای از محیط بانان، حمایت از جنگلبانان، محیط بانان در قبال متجاوزان به محیط زیست است تا این افراد بتوانند درسایه امن قوانین، فعالیت با ثبات تری داشته باشند بنابراین ما در تلاش هستیم، محیط بانان با یک پشتوانه قانونی ضابطه مند به کارشان ادامه دهند.

محیط بانان برای پاسداری از محیط زیست ضابط قضایی شوند

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه محیط بانان برای پاسداری از محیط زیست، ضابط قضایی شوند یادآور شد: حمایت‌های مادی ومعنوی از محیط بانان در اولویت برنامه های دولت قراربگیرد زیرا محیط بانان از اقشار بسیارمظلوم در حوزه پاسداری از محیط زیست تلقی می شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار