کد خبر: ۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 13 August 2015
رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت : خبرنگاران باید نقد منصفانه را در اولویت فعالیتهای اطلاع رسانی و خبری خود قرار دهند.

حسین اسماعیلیان در جمع خبرنگاران این شهرستان در محل فرمانداری آستانه اشرفیه تصریح کرد : نقد منصفانه می تواند زمینه های توسعه یافتگی هرچه بهتر جامعه را فراهم سازد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی افزود : کار خبررسانی در حوزه های مختلف از حساسیت ویژه ای برخوردار است و می تواند در حوزه های مدیریتی تاثیرات فراوانی بگذارد.
وی همچنین ضمن تاکید بر نقش خبرنگاران در جهت توسعه جامعه یادآور شد : بیان خواسته های به حق مردم از طریق تولید اخبار و گزارشات صحیح و مناسب می تواند در این خصوص موثر باشد.
وی گفت : خبرنگاران همچنین می توانند با رسالت مهمی که برعهده دارند در جهت بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگی جامعه نقش پررنگتری داشته باشند.
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به ایجاد تعامل مناسب بین خبرنگاران و مسوولین یادآور شد : هر قدر این امر تحکیم پیدا کند بدون تردید زمینه های خدمت رسانی به مردم در جامعه بیشتر فراهم می شود.
اسماعیلیان افزود : به منظور ایجاد چنین تعاملی نیاز است تا روابط عمومی های ادارات و نهادها با هماهنگی و حساسیت بیشتری فعالیت کنند و همکاری لازم را با خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی به مردم داشته باشند.
وی با بیان گوشه هایی از مشکلات کار خبری خبرنگاران یادآور شد : خبرنگاری مشکلات خاص خود را به همراه دارد که خبرنگاران با توجه به عشق و علاقه ای که دارند در این راه قدم برمی دارند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی افزود : جامعه خبرنگاران ما در راه انجام رسالت مهمی که برعهده دارند شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است .
اسماعیلیان افزود : نامگذاری هفدهم مردادماه به عنوان روز خبرنگار نیز به پاس خون پاک خبرنگاران شهید و تلاشهای خبرنگاران صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این نشست که بخشدار و جمعی از خبرنگاران شهرستان در آن حضور داشتند ، تعدادی از خبرنگاران به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
همچنین در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار