کد خبر: ۷۶۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 25 July 2019
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نوعدوست و خیراندیش این استان در سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال صدقه از طریق صندوق های صدقات خانگی پرداخت کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان صدقه جمع آوری شده در سرفصل‌ های جهیزیه، مسکن، درمان، امور فرهنگی و کمک بلاعوض برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد.
وی افزود: هم اینک بیش از ۷۵ هزار عدد صندوق صدقات خانگی در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال بخشی از وظایف کمیته امداد این استان همسو با برنامه های کمیته امداد کشور و با هدف اعتمادسازی هر چه بیشتر عمومی و کاهش تصدی ‌گری دولت به شبکه ‌های مردمی نیکوکاری و مؤسسه های خیریه دارای شرایط استان که ارتباط تنگاتنگی با نیکوکاران و نیازمندان دارند، واگذار می شود.
مبشری عنوان کرد: یکی از این وظایف واگذاری ۵۰ درصد فرآیند تخلیه صندوق‌ های صدقات خانگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به شبکه‌ های مردمی نیکوکاری و مؤسسه های خیریه دارای شرایط استان است.
وی ابراز داشت: روند نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بر فرآیند تخلیه صندوق‌ های صدفات خانگی این استان از سوی شبکه‌ های مردمی نیکوکاری و مؤسسه های خیریه دارای شرایط استان نظام ‌مند و تعریف ‌شده است. 
۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار