فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) عنایات خداوند، قاطعیت امام خمینی (ره)، رشادت رزمندگان و حضور یکپارچه مردم در عملیات مرصاد را عامل پیروزی در این عملیات عنوان کرد.
کد خبر: ۷۶۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 25 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد، باحضور سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری، مسئولان ارشد استان، جمعی از مردم و خانواده های شهدا که در تنگه مرصاد برگزار شد ضمن ارج نهادن مقام والای شهدای این عملیات، عملیات مرصاد را مایه عزت و افتخار و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : اگر عنایات خداوند، قاطعیت حضرت امام، شجاعت و رشادت رزمندگان و حضور یکپارچه مردم در این عملیات، در مقابل این ددمنشان و کافران اگر نمی بود نظام جمهوری اسلامی با چالش های زیادی مواجه می‌شد.

وی با بیان این مطلب که این عزت و سربلندی در پایان جنگ مختص هیچ استان، هیچ ارگان و هیچ کسی نیست و متعلق به همه ملت ایران است افزود: در آن زمان حضور باصلابت همین مردم کرمانشاه برای مقابله با کافران و خائنان نظام آنقدر زیاد بود که قدرت تجهیز و سازمان دهی آنرا نداشتیم، همین مردم عشایر این منطقه، محکم و مقتدرانه در مقابل آنها ایستادند و این عزت و سربلندی را امروز برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه نبی اکرم اظهار داشت: عملیات مرصاد درسها و عبرتهای زیادی برای ما داشت، هیچ زمانی این فرصت برای ما اینقدر مناسب به دست نیامد که شقی ترین، خشن ترین و ددمنش ترین دشمن خود را اینگونه ریشه کَن کنیم، در هیچ زمانی به اندازه عملیات مرصاد انسجام و وحدت ملی را نداشتیم، حتی آنها که اعتقادات محکمی نداشتند اما اینها را خائن به این مملکت و نظام می‌دانستند و همه برای مقابله با آنها صف کشیدند.

وی عنوان کرد: نقش دیگر نمایان شدن جایگاه و بستر ولایت است، برای اینکه این کشور و مردم را از همه مهلکه ها نجات دهد، آن قاطعیت امام که دستور به کور کردن چشم فتنه و دست فتنه داد و رزمندگان، آن جور عمل کردند

ریحانی تصریح کرد: آن زمان رسوایی جهانی برای استکبار مشخص شد که از گروهی آدمکش و تروریست دفاع کرد و همه تجهیزات را برای پیروزی انها مهیا کرد اما اراده خدا با دست این مردم بر بستری نشست که آنرا ریشه کن کرد و این چهره نفاق و رسوایی جهانی را برای استکبار به ارمغان اورد.

ایشان در ادامه بیان کرد : در پایان جنگ دشمنان به دنبال این بودند که در مذاکرات صلح امتیازاتی را با آوردن منافقین و بخش هایی از این کشور که اگر منافقین بگیرند، بدست بیاورند، اما به حمد خدا این توطئه دشمن هم در پایان جنگ شکست خورد و حقانیت نظام جمهوری اسلامی آشکار شد.

 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در پایان ابراز کرد: مردم کرمانشاه نشان دادند در این چهل ساله انقلاب در مقابل همه تهدیدها و تحریمهای دشمنان ایستاده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار