مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس برنامه‌های در حال اکران سینماهای شیراز را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۶۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 28 July 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به برنامه سینماهای شیراز اظهار داشت: در حال حاضر فیلم‌های « ایکس لارج»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل»، « شبی که ماه کامل شد» و « تگزاس 2» در 5 سینمای این شهر اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی ممکن است برنامه برخی از سینماها تغییر کند، گفت: فیلم کودک « تپلی و من» یکی از تغییراتی است که در چند روز آینده در برنامه اکران رخ می‌دهد و این فیلم به برنامه اکران اضافه می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به برنامه کنونی سینماها افزود: در حال حاضر در سینما سعدی فیلم « ایکس لارج» و « قصر شیرین» اکران می‌شود.

 

شهابیان بیان کرد: در سینما ایران « نیوکاسل» و در سینما فلسطین « ایکس لارج» به نمایش در می‌آید که هر دوی این فیلم‌ها در ژانر کمدی و مورد علاقه مردم شیراز هستند.

وی همچنین از استقبال مردم از اکران فیلم شبی که ماه کامل شد، خبر داد و عنوان کرد: این فیلم که در جشنواره فجر برنده بیشترین سیمرغ بلورین شد، همچنان در سینما پیام اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس همچنین از اکران فیلم کمدی تگزاس 2 در سینما شیراز سخن گفت و اعلام کرد: در چند روز آینده فیلم تپلی و من در این سینما اکران می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار