عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: توافق‌نامه هسته‌ای ناشی از استقامت و پایداری مردم ایران در 10 سال اخیر است.
کد خبر: ۷۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 15 August 2015
حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی در جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مذاکرات هسته‌ای در حسینیه قرآن و عترت مشهد اظهار کرد: توافقنامه هسته‌ای را می‌توان به عنوان توافقنامه نسل سوم عنوان کرد لذا در کمیسیون امنیت ملی بارها مورد بررسی قرار گرفت و من نیز همواره بخشی از وقت خود را به مطالعه آن اختصاص می‌دادم.

وی با اشاره به اینکه توافق‌نامه هسته‌ای ناشی از استقامت و پایداری مردم ایران در 10 سال اخیر است، افزود: مقام معظم رهبری بر در نظر گرفتن نمایندگان مجلس در حفظ مصالح و منافع ملی تاکید بسیاری داشتند لذا ما وظیفه داریم در راستای فرمایشات ایشان، نباید نتیجه نهایی مذاکرات توسط مجلس را بی‌اعتبار بدانیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دو گروه موافق و مخالف مطلق این مذاکرات را نوعی از تقسیم‌بندی طرز تفکر در جامعه دانست و تصریح کرد: به نظر می‌رسد شدت سوالات برخی از نمایندگان مخالف مذاکرات از این تیم‌ مذاکره‌کننده کمی اغراق آمیز است.

حسین‌زاده‌بحرینی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه نیز به در نظر گرفتن اکثر خطوط قرمز در مذاکرات اشاره کرده است، ادامه داد: ممکن است این جمله به معنای اعتراف وی در عدم رعایت همه خطوط قرمز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار