یک متخصص پوست با اشاره به اینکه بروز خطوط عمودی و موازی در صورت، بهترین زمان برای تزریق بوتاکس است، تاکید کرد: تزریق بوتاکس به عنوان درمان اولیه خطوط ایجاد شده عمودی و موازی صورت است، اما با گذشت زمان و عمیق شدن خطوط تنها تزریق ژل می‌تواند درمان موثر آن باشد.
کد خبر: ۷۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 16 August 2015
دکتر ریحانه مهرگان با بیان اینکه برخلاف باور عمومی مردم، تزریق بوتاکس دارای سن تعیین شده نیست، گفت: اکثر افراد تصور می‌کنند که پدید آمدن خط پیشانی، خنده و اخم به دلیل چروک شدن عضلات صورت و افزایش سن است، اما برعکس افکار رایج، عضلات صورت با وجود فعال بودن می‌توانند چروک شوند و محدودیت سنی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در صورت ایجاد خطوط عمودی و موازی در نواحی پیشانی، اخم و خنده، بهترین زمان برای درمان به وسیله تزریق بوتاکس است؛ چراکه در صورت عدم درمان پس از گذشت زمان به چاله تبدیل و نیازمند درمان با تزریق ژل می‌شود.

مهرگان با اشاره به اینکه تزریق ژل اغلب برای درمان خط خنده در افرادی با صورت‌های پر و چاق کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: تزریق ژل در درمان خطوط ایجاد شده در نواحی مختلف صورت، دارای ماندگاری شش ماه تا پنج سال است، اما افراد باید توجه داشته باشند که ژل مصرفی باید دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار