سلسله نشست‌های کتاب خوان با هدف فراگیر شدن فرهنگ مطالعه مفید در جامعه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امروز در ساری آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، سلسله نشست‌های کتاب خوان با هدف فراگیر شدن فرهنگ مطالعه مفید در جامعه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امروز در ساری آغاز شد.
این استان امروز با برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان استان، میزبان جمعی از مسئولان، فرهیختگان و کتابداران استان در سالن همایش سلمان هراتی ساری بوده و 12 نفر به معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود پرداختند.
حجت الاسلام عبداله حسن زاده فرزند علامه حسن زاده آملی، یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این افراد بودند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از برگزاری 30 نشست کتابخوان در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.
مرتضی عمرانی افزود: این نشست‌ها به لایه‌های مختلف جامعه وارد شده و در جمع‌های خانوادگی نیز به یک رویه تبدیل شود تا شاهد باشیم در جامعه اسلامی ایران کتابخوانی به یک عادت همیشگی تبدیل شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران, شناخت کتاب‌های جدید و فاخر را از نکات برجسته این نشست‌ها دانست و گفت: گردهم آمدن کتابخوانان و گفت وگو و معرفی کتاب از سوی آنان تشویقی برای دیگران خواهد بود تا بیشتر با کتاب و مطالعه مأنوس شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار