استاندار بوشهر عصر امروز حکم شهردار برازجان را امضاء کرد. استاندار بوشهر با صدور حکمی، سعید شمالی‌نژاد را به عنوان شهردار برازجان منصوب کرد.
کد خبر: ۷۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 16 August 2015

تابناک بوشهر: سعید شمالی که در آخرین روز بهار با کسب 6 رای از سوی شورای شهر برازجان شهردار این شهر شده بود، دارای  سوابق مشاوری استاندار بوشهر است و پیش از این به عنوان دبیر کمیته هماهنگی پی گیری طرح های ویژه استان بوشهر منصوب شده بود.

شمالی نژاد، متولد1357 در برازجان است. وی کارشناس رشته مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است و هم اکنون دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در رشته ایمنی و محیط زیست(دانشگاه اصفهان) می باشد.

قائم مقام و مدیر پروژه راه و باند معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تهران و کارشناس شهرسازی ناحیه 5 منطقه 3 شهرداری تهران ز سوابق اجرایی وی می باشد.

استاندار بوشهر عصر امروز حکم شهردار برازجان را امضاء کرد. استاندار بوشهر با صدور حکمی، سعید شمالی‌نژاد را به عنوان شهردار برازجان منصوب کرد.

متن حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار جدید برازجان به شرح ذیل است: در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، و ظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1.3.1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شماره 136 مورخ 31.3.1394 شورای اسلامی شهر برازجان به سمت شهردار برازجان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق و موید باشید.

انتظار می‌رود در پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از امکانات مادی و معنوی در خدمت به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری کوشا و جدی باشید.

توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال آرزومندیم.

گفتنی است ماشاء اله احمدی شهردار اسبق برازجان در تاریخ 18 فروردین ماه 94 از سمت خود استعفا داده و از آن پس، سید هاشم بصری سرپرستی شهرداری برازجان را بر عهده داشت و پس از آن سعید شمالی نژاد، 31 تیرماه 94 با 6 رای موافق اعضای شورا و 3 رای مخالف به عنوان شهردار برازجان انتخاب شد.   

لازم به ذکر است معارفه شهردار برازجان، ساعت 9 فردا دوشنبه 26 مردادماه در محل پژوهشسرای متقین برازجان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار